Annemarie van Nimwegen

Duidelijke site en mooie raamdecoratie

Hi Annemarie,
Dank voor je prachtige review!
Wij stellen je mening op prijs & wensen je veel plezier met je op maat gemaakte vouwgordijnen!

Ferry

Prijs kwaliteit is prima. Ziet er netjes uit.
Jaloezieën volgens meet instructie ingemeten voor het mooie zijn ze te lang en liggen de onderkanten op de vensterbank.

Hi Ferry,
Dank voor je mooie beoordeling!
Hi Ferry,
Dank voor je mooie beoordeling!
Fijn te lezen dat je tevreden bent met de producten! Mocht de jaloezie in zijn totaal langer geleverd zijn dan besteld, kan je ons altijd een email sturen met daarin een video dat je de maat opmeet. Dan kunnen wij met je meekijken naar een oplossing :)

Evelien de Haas

Goed!

Hi Evelien,
Dank voor je prachtige review!
Wij waarderen je mening enorm!

Jan

Duidelijke meetinstructie en handleiding. Al mijn bestellingen snel en netjes geleverd, ik werd vooraf goed geïnformeerd wanneer de levering plaatsvond. Ik heb voor alle ramen plissegordijnen bij... Duidelijke meetinstructie en handleiding. Al mijn bestellingen snel en netjes geleverd, ik werd vooraf goed geïnformeerd wanneer de levering plaatsvond. Ik heb voor alle ramen plissegordijnen bij Tuiss aangeschaft. Montage op het kozijn is voor iedereen makkelijk te doen.

Hi Jan,
Dank voor je prachtige review!
Fijn om te lezen dat het monteren super soepel verliep, evenals de levering! Wij zien je in de toekomst graag wederom terug als klant :)
Met...
Hi Jan,

Gerrit H Zwepink

Zeer goed en de verpakking was super kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen ik ben tevreden

Hi Gerrit,
Dank voor je 5 sterren rating!
Heel fijn om te zien dat je tevreden bent met onze producten en service! Wij wensen je veel plezier met je op maat gemaakte raamdecoratie!
Met...
Hi Gerrit,

Alexander van der Touw

Ongelofelijk dat ze binnen een week ( paar dagen sneller dan beloofd) perfect passende gordijnen kunnen leveren voor een hele vriendelijke prijs. Oh ja en ze hingen in 15 minuten. Blij mee!

Hi Alexander,
Dank voor je prachtige beoordeling!
Hi Alexander,
Dank voor je prachtige beoordeling!
Super goed om te lezen dat je blij bent met de op maat gemaakte vouwgordijnen. Ze worden met liefde gemaakt! Het doet ons dus goed dat je er tevreden mee bent.

W H A Steinmeier

Weet waar ze het over hebben

Hi Wilfred,
Dank voor je 5 sterren rating!
Wij waarderen je mening enorm :)

Carolien Fokke

Mooi product voor een goede prijs. Makkelijk te bereiken voor advies en een snelle, goede levering van het bestelde product.

Hi Carolien,
Dank voor je positieve review!
Goed om te lezen dat je blij bent met je op maat gemaakte raamdecoratie! Wij wensen je er heel veel plezier van!
Met vriendelijke...
Hi Carolien,
Dank voor je positieve review!

Hans van Toorn

Snelle levering perfect op maat.

Hi Hans,
Dank voor je goede beoordeling!
Super dat de levering & het maatwerk naar wens is! Wij zien je in de toekomst graag wederom terug als klant!
Team...
Hi Hans,
Dank voor je goede beoordeling!

Rob Brouwers

Goed materiaal na opsturen van materialen

Hi Rob,
Dank voor je 5 sterren review!
Super fijn om te zien dat je blij bent met je rolgordijnen. Wij wensen je er veel plezier mee!