Kwaliteit

Rita Stoop

Alles verliep zoals gepland

Opvallende sterke punten:

Perfect op maat met goede uitleg voor monteren

Tom Moens

Ik had nood aan een smal rolgordijn voor in onze slaapkamer op zolder. Ik was specifiek op zoek naar een montage zonder boren. Op 10min tijd was dit rolgordijn gemonteerd en voor de lage prijs is... Ik had nood aan een smal rolgordijn voor in onze slaapkamer op zolder. Ik was specifiek op zoek naar een montage zonder boren. Op 10min tijd was dit rolgordijn gemonteerd en voor de lage prijs is dit nog degelijk materiaal. Het licht is ook volledig geblokkeerd. Verder stak mijn bestelling nog geen week later in de brievenbus. Ik ben tevreden van deze met deze aankoop en overweeg in de toekomst nog rolgordijnen te bestellen via jullie

Smalle afmeting (40cm). Is niet snel te vinden. Makkelijke montage zonder boren

Marcel Vuijk

Prima en supersnel geleverd

Shie

Besteld op maat maar helaas is de afmeting niet correct

goed website

Kees Mommers

Goed, zoals het hoort

Degelijke kwaliteit

Dirk de Fijter

Makkelijke website, de juiste code invullen en dat is eigenlijk alles.

Opvallende sterke punten:

Snelle levertijd, goede uitleg over montage en uitstekende kwaliteit.

Dave D

Makkelijk bestelproces op site met goede uitleg te.vinden. heel degelijk product op maat aan scherpe prijs. Eens besteld duurde het gevoelsmatig toch langer voor product in productie ging en daarna... Makkelijk bestelproces op site met goede uitleg te.vinden. heel degelijk product op maat aan scherpe prijs. Eens besteld duurde het gevoelsmatig toch langer voor product in productie ging en daarna geleverd. Reken op 2 a 3 weken alvorens je product ontvangt. Overal heel tevreden over product

Opvallende sterke punten:

Keuze is makkelijk met goede info op site. Mooi afgewerkt product. Heel degelijk verpakt voor verzending

Wendy Serry

Tevreden, vlotte afhandeling, goed product

grote keuze

Rianne De groot

Bestelling duurde een beetje lang

Jan van Raalte

Duidelijke website om producten te bestellen. Snelle levering

Goede prijs kwaliteitsverhouding
Duidelijke meetinstructie