22090 beoordelingen

Kwaliteit

22090 Reviews

Ann Kaethoven

Mooie decoratie maar moest ipv 20 dagen 6 weken wachten zonder een berichtje dat het later komt. ‘ men kan namelijk niet elke bestelling controleren was het antwoord ' ? Een bestelling is volgens... Mooie decoratie maar moest ipv 20 dagen 6 weken wachten zonder een berichtje dat het later komt. ‘ men kan namelijk niet elke bestelling controleren was het antwoord ' ? Een bestelling is volgens mij een bestelling : groot of klein.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Ann,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Beste Ann,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Het is zeker niet de bedoeling dat u niet geïnformeerd bent geweest over de status van uw bestelling. Uw bestelling is na 25 werkdagen bij u bezorgd. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Alsnog heel veel plezier toegewenst van uw bestelde jaloezie!
Raamdecoratie.com

Griet Noreilde

Uitstekend

Goeie kwaliteit

J. D.

Correcte dienstbaarheid.

Opvallende sterke punten:

Klantendienst werkt zoals 't hoort.

Philippe Tanghe

Correct en mooie website, aanbeveling waard

Opvallende sterke punten:

Correct en volgens afspraak, zeergoed verpakt

ROLAND VAN BEVEREN

De site is echt overzichtelijk en men vind gemakkelijk wat men zoekt .

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit snel geleverd en een enorm voordeel dat het op maat gemaakt is .

Milan

Goed geleverd, product redelijk tevreden

Opvallende sterke punten:

Verzending, verpakking, communicatie sterk. Product verduisterend maar niet helemaal..

Bas

Snel makkelijk goede kwaliteit

snel

TIJL LINSKENS

Montage ging perfect. Zijn tevreden!

Vlotte levering.

Daniel Van Clemen

Leuk goed en snel geleverd

Snel en goed geleverd

Tonnie Herps

Heel snel geleverd. Prima prijs. En makkelijk te monteren. Eindelijk slaap ik weer zonder licht van buitenaf in mijn slaapkamer

Goeie prijs prima kwaliteit