Femke Wubbels

Bernice van Lierop

Super bedrijf, snel en perfecte service, goede en vriendelijke uitleg.

Armanda Ebeltjes

Zeer negatieve ervaring!

Schrijf eerlijke productinfo! Dit klopte totaal niet met de werkelijkheid.

Hallo Armanda,
dank voor je review. Wat vind je niet eerlijk aan de product info? We hebben geen enkel mailtje of belletje mogen ontvangen om je zo weer tevreden te krijgen over het product....
Hallo Armanda,
We zien graag je reactie terug! Gr Quadcopter-shop

Ronny Bukkems

Supersnel en zoals beloofd.

Nvt

Peter Paffen

Osas Ada

Snelle levering. Als ik een video gemaakt heb en afspeel, dan zie ik alleen groene strepen. Dat is misschien iets om te beteren.

Video e60 mini drone op gsm alleen groene strepen.

Hallo Osa,
Stuur ons aub een mailtje dan kunnen we dit oplossen. We hebben reeds een mail gestuurd maar nog niks ontvangen!
gr Wouter quadcopter-shop

Maurice Peters

Snel en goede communicatie!

Nee

Erica Franken

2 kleine helikopters besteld. Bij het uitpakken en uitproberen kwamen we er achter dat er 1 defect was.
Contact met Quadcopter-shop opgenomen. De defecte helikopter mag terug gestuurd worden maar dan op eigen kosten en als het gerepareerd kan worden, worden die kosten ook doorberekend.

Betere klantenservice

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Erika, Dank voor je review. Echter kunnen we ons niet herinneren dat we contact met jou hebben gehad? Was dit telefonisch of per mail en wanneer? Jammer dat je dus eerst via deze review... Hallo Erika, Dank voor je review. Echter kunnen we ons niet herinneren dat we contact met jou hebben gehad? Was dit telefonisch of per mail en wanneer? Jammer dat je dus eerst via deze review communiceert ipv ons eerst te benaderen. Zo kunnen we het probleem ook oplossen.
Graag hadden we dus even contact met je opgenomen om dit te bespreken. Aangezien dit volgens mij nog niet gebeurd is.
Update: 5-1-2021: klant heeft niet meer gereageerd om het product retour te sturen. Zodat er een goede oplossing gezocht kan worden.

T. van Eekeren

Super snelle levering