Rene Mulder

Snelle levering, lage verzendkosten

Niet

Willie Nedermeijer

Ja op zich wel naar behoren.

bestellingen zouden misschien per post gestuurd kunnen worden als het gewoon door de brievenbus kan kost nu hoop geld en wordt alsnog gewoon door de bus geduwd door de bezorger dus ??

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo, U heeft gekozen voor een pakket verzending. U kon bij het afrekenen ook voor brievenbus zending kiezen, dit is goedkoper.
Er zal dan ook een bericht gaan naar postnl waarom het pakket...
Er zal dan ook een bericht gaan naar postnl waarom het pakket niet afgeleverd is gewoon aan de deur. Dit is namelijk een eis als het product als pakket wordt verzonden. Dank voor de terugkoppeling.

W

Top, inruil actie gedaan. Communicatie en prijs waren prima.

Remco Schotman

Goede service

Bereikbaarheid met name na 18 uur. Overdag zou ook handig zijn

Durandus Knol

Niet zo veel ervaring het is de eerste keer dat ik wat bestel

heb ik niet

Gert van Norel

Zoals
Het moet zijn

Levertijd mag duidelijker

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo dhr Norel, dank voor de review. Alleen vragen we ons af waarom je ons 3 sterren bij Aftersales en klantvriendelijkheid hebt gegeven? We hebben na de zending van het product geen contact meer... Hallo dhr Norel, dank voor de review. Alleen vragen we ons af waarom je ons 3 sterren bij Aftersales en klantvriendelijkheid hebt gegeven? We hebben na de zending van het product geen contact meer gehad. We vermenen graag feedback per mail of telefoon. Dank alvast.

Dirk Verbeek

Goede service

.....

JP Bremen

Snelle service, snelle respons, goed bedrijf

Tot dusver geen

peter Akerboom

Heel Goedt

is goedt zo

Taede Wielstra

Correcte levering

De bestellingen wat vlotter laten verlopen.
Vrijdags besteld (na 17.00u)
Donderdag(6dagen later) ontvangen.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo dhr Wielstra, dank voor de review. De levering heeft inderdaad langer op zich laten wachten dan verwacht. Brievenbus pakketje is wel dezelfde dag aangeboden bij postnl. Waarschijnlijk is daar... Hallo dhr Wielstra, dank voor de review. De levering heeft inderdaad langer op zich laten wachten dan verwacht. Brievenbus pakketje is wel dezelfde dag aangeboden bij postnl. Waarschijnlijk is daar dus iets mis gegaan. Excuus voor het ongemak! Gelukkig is het pakketje nu wel reeds ontvangen. team quadcopter-shop.nl