Goede prijs van de artikelen en goede service

Nee niet gevonden en was ook niet nodig

Nee niet nodig

Uitstekende service

Helmie

Voor mij is het duidelijk, de watercartridges werken net zo goed als de originele Brita.
Gelukkig een stuk voordeliger en evengoed een lekker kopje thee zonder dat er van alles bovenop drijft....
Ik ben helemaal tevreden over dit produkt.

Goede website, snelle levering.

Iets later vragen om een beoordeling, ik heb ze nog niet eens betaald.
Iets later vragen om een beoordeling, ik heb ze nog niet eens betaald.
Achteraf betalen prima, maar ik heb ze nu een paar dagen in huis en ik weet nog steeds niet waarheen en wanneer ik ze kan betalen.

Reactie Purityh2o.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons Evolve waterfilter.
Met betrekking tot uw vraag over de betaling. Als u heeft gekozen voor...
Beste,
Met betrekking tot uw vraag over de betaling. Als u heeft gekozen voor achteraf betalen dan loopt dit via Multifactor van Multisafepay. Enkele tijd nadat wij bij hen gemeld hebben dat het pakket verzonden is ontvangt u van hen automatisch een betaallink per mail. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u ook altijd nog even contact met ons opnemen via 0180-642070 of info@habitatsolutions.eu.
Klantenservice
Habitat Solutions

Goed en snel

nvt

nvt

Cottaar

Uitstekend !vooral de exacte tijd van bezorging heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Ga zo door!

Prima. Snel en voordelig

Thom

Voor de filters van mijn Brita waterkan heb ik al diverse malen gebruik gemaakt van het leveringsaanbod van Purity. Perfecte filters die niet onderdoen voor hun "merk" broer.

Gewoon op deze voet doorgaan

Gewoon op deze voet doorgaan

Prima prijs, snelle levering. Top.

Snelle levering, prijs