Hotel Dordrecht

Uitstekend

Autorijschool Marco van Die

Alles goed duidelijk en snel verlopen en een prima produkt

snelle duidelijke service

gewoon zo doorgaan

N. Nijhoff

Ik heb het besteld nog niet uit de verpakking gehaald. Er staan nog een paar volle flessen. Zodra die gebruikt zijn ga ik fles installeren.

Ik heb nog niet alles kunnen beoordelen. Na installatie ga ik dat, indien het dan nog kan, doen.

Franki Catteeuw

Zeer goed

Op alle vlakken ben ik zeer tevreden.

Rob Verberne

Geen 'Fuzz'. Duidelijk, geen onzin.

Dit bedrijf is zeer millieu bewust, en wekt interesse bij de klant om dit ook te zijn, zonder dwang.

Center For Innertruth

Tot nu toe prima

Jammer dat de waterkoker niet meer in jullie assortiment zit

Harish

Plezierige telefonisch contact, goede informatie. snelle en correcte levering

snelle en correcte levering. Bij foute invoer adres snel herstel

Hein Schuiten

Uitstekend

alles prima in orde

Goed! Snelle levering, goede prijs-kwaliteit alleen wordt er niet gereageerd op mail contact??

Telefonisch goed bereikbaar, behulpzaam en zeer klantvriendelijk, duidelijk en meedenkend..
mailcontact kan enorm verbeterd worden! Namelijk geen reactie.. sommige producten waren bij de Bol.com goedkoper te verkrijgen..? Wel enorm blij met de universele filters! Goede uitkomst en gratis levering voor dit product! Super! Al met al goed, met een paar verbeter puntjes :)

Mail beantwoorden, gelieve duidelijkheid over acties of korting ivm de 10% van de nieuwsbrief bv die niet meer geldt.. kleine dingetjes dus..

Wel heel blij met de gratis levering van de...

Wel heel blij met de gratis levering van de universele filters! Het id tegenwoordig al duur genoeg.. (Y)

Ronny

Tip top in orde dank U.