Renold Overeem

Ervaringen zijn positief en ik zal zeker weer producten bestellen.

Ruime keuze en snelle levering.

Houdbaarheidsdatum van producten controleren voor aflevering.

Faberij de Jonge

Kende het bedrijf niet en nu alleen via online bestelling.

Grote voorraad van alle filters, goede beschrijving ervan

Betalings mogelijkheid. Betaling na aflevering ging niet goed. Vandaar dat ik maar direct ging betalen.
Bleek dat ik zowel de betaald e order als die van betaling na levering ontving. Was niet duidelijk dat deze al in orde was.

Reactie Purityh2o.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u tijdens de betaling tegen onduidelijkheden aan liep en daardoor uiteindelijk een dubbele bestelling geplaatst heeft. Normaal proberen we altijd even contact op te nemen als er twee identieke orders binnen komen van dezelfde klant om na te gaan of alles wel goed gaat, maar ik ben bang dat we daar in uw geval dan overheen gekeken hebben. Natuurlijk heeft u altijd recht van retour en kunt u één van de bestellingen retourneren als u dat wenst.
Mocht u hier nog vragen over hebben dan verzoeken we u vriendelijk even contact op te nemen via 0180-642070.
Habitat Solutions

Zeer goed

Bestelling en facturatie voor een bedrijf is niet mogelijk via jullie website (geen ingave BTW nr voorzien). Wel achteraf rechtgezet per email waarvoor dank

Reactie Purityh2o.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn hard bezig met de ontwikkeling van onze site en zullen dit punt hierin mee nemen.
Habitat...
Habitat Solutions

Al vaker iets gekocht. Producten voldoen aan verwachtingen.

Goede uitleg over product

Truus Rijkhoff

Alles goed tot nu toe !!

Ik wist niet dat er 60 dagen filters in de handel waren en ik had altijd via BRITA filters gekocht maar dit scheelt heel veel geld en ik moest daar altijd betalen met een mastercard en die had ik... Ik wist niet dat er 60 dagen filters in de handel waren en ik had altijd via BRITA filters gekocht maar dit scheelt heel veel geld en ik moest daar altijd betalen met een mastercard en die had ik niet maar via een kennis kon ik het bestellen maar die zei zijn mastercard op, dus geen filters meer te krijgen, dus jullie zijn een uitkomst voor mij.

GEEN

Makelijk produkt te vinden op de side.
Rodukten bestellen makelijk

Levering produkt , er wordt niet gemeld waneer de levering is

Nee

Nee

J.J. Schermer

Mijn ervaring is al jaren goed.

n.v.t.

n.v.t.