Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

De Keijzer-Dekker

Heeft een beetje geholpen maar ik rookte weer volop na een maand

Het doet geen pijn en het helpt tijdelijk tenzij je al helemaal zeker weet nu wil ik stoppen

I. Kappert

Prima ervaring

Deskundig

A. Deutekom

Fantastisch, na mij heeft mijn vrouw het ook ondergaan! Beide nu ruim 10 jaar van het roken af!

Snel

anna

Ja ik had er heeeeeeeeel weinig vertrouwen in, maar wonder boven wonder was ik meteen van het roken af, vond en vind het zo smerig nu, voor mij is het echt een wonder dat dit is gelukt na alle... Ja ik had er heeeeeeeeel weinig vertrouwen in, maar wonder boven wonder was ik meteen van het roken af, vond en vind het zo smerig nu, voor mij is het echt een wonder dat dit is gelukt na alle andere ( 10 jaar lang ) pogingen om te stoppen . Ik kan mij niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb zo vies vind ik het , heb ook nooit een terugval gehad of zin in een peuk, helemaal niet , het was gewoon over en uit, sterker nog ik heb pogingen gedaan omdat ik het niet kon geloven om te roken, maar zooooo vies, dat is niet gelukt om weer te gaan roken gelukkig. Ben Prostop enorm dankbaar en schrijf daarom dit stukje wat ik anders nooit doe maar dit heeft echt geholpen en ook bij een vriendin van mij die het ook niet kon geloven die is na mij gegaan en tot opde dag van vandaag ook nooit meer gerookt, zo bizar. dank jullie wel.

alles

Peggy

Ik gebruikte destijds Concerta. Ik belde speciaal met Prostop om te vragen of mijn dosering moest worden aangepast. Het antwoord was Nee. Dit antwoord had Ja moeten zijn. Mijn dosering had omlaag... Ik gebruikte destijds Concerta. Ik belde speciaal met Prostop om te vragen of mijn dosering moest worden aangepast. Het antwoord was Nee. Dit antwoord had Ja moeten zijn. Mijn dosering had omlaag gemoeten.
Omdat mijn dosering niet was aangepast, was ik 24/7 duizelig als ik stomdronken en knetterstoned was tegelijk. Dit heeft ongeveer 2 maanden geduurd. Totdat ik zelf online ontdekte wat de oorzaak was.
Als je duizelig bent ga je zoete zooi eten. Alles om maar van het duizelig gevoel af te zijn. Dat heeft mij suikerziekte opgeleverd. Natuurlijk zat het in mijn genen, maar de vorige keer dat ik suiker getest was, waren mijn waarden uitstekend.
Toen ik Prostop belde om aan te geven wat fout was gegaan, kreeg ik niet eens een verontschuldiging. Had ik gezegd dat ik Ritalin slikte, dan hadden ze wel het juiste advies gegeven. Dat was het antwoord dat ik kreeg. Concerta is langwerkende Ritalin, maar ik slikte Concerta.
Zeer kwalijk van Prostop. Het stoppen met roken, kostte me geen moeite door het laseren. En ik rookte 36 jaar, 2 1/2 pakjes per dag. Het knappe van mij was dat ik er geen één opstak toen ik zo duizenden. Dan had het duizelen meteen gestopt. Dat zei mijn huisarts ook regelmatig tegen mij: Knap dat je er niet eentje opsteekt, want je weet dat het duizelen dan ophoudt.
Het heeft mij suikerziekte gekost, maar toch liever dat dan roken. Nu hoop ik dat Prostop deze beoordeling plaatst. Voor alle ADHD'ers. Zodat zij bij voorbaat weten dat hun medicatie moet worden aangepast. Dosering omlaag dus.

Het heeft gewerkt

Jos

Mijn aanzet, om met dit bedrijf proberen te stoppen met roken, was een dikke vinger richting overheid i.v.m. de melkkoe tabak en dat ik me schaamde als ik bij Appie H. in de rij stond voor veel geld... Mijn aanzet, om met dit bedrijf proberen te stoppen met roken, was een dikke vinger richting overheid i.v.m. de melkkoe tabak en dat ik me schaamde als ik bij Appie H. in de rij stond voor veel geld en dan nog roken met de jas aan als een paria. Ik dacht baat het niet dan schaad het niet.

de prijs, deskundigheid en ik ben er nog steeds van af.

Jan

Prima werkt echt

Dit werkte voor mij prima

cindy

Ben er fijn en correct behandeld

duidelijk en effectief

Ina

Één sessie was voor mij genoeg om niet weer te gaan roken. Ik was een stugge roker, zware shag. Ben nog elke dag blij dat ik de stap genomen heb.

Duidelijke uitleg en geeft jezelf vertrouwen.

Sjef van der Burgt

Ongelooflijk maar waar; na 10 jaar nog steeds rookvrij.

Het helpt!!