Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Jan

Prettig en effectief.

Na de behandeling bijna nooit meer aan roken gedacht. Laat staan de behoefte gehad om te roken. Helemaal te gek!!

E.H.Schla\rmann

Werkt prima

ze maken duidelijk wat een oetlul je ben

Ilonka proWIN

Best lang geleden alweer! Voor mij hadden vooraf en naderhand de motivatie apps weinig meerwaarde maar het laseren heeft voor mij super gewerkt. Volgens de mensen om me heen ben ik niet chagrijnig... Best lang geleden alweer! Voor mij hadden vooraf en naderhand de motivatie apps weinig meerwaarde maar het laseren heeft voor mij super gewerkt. Volgens de mensen om me heen ben ik niet chagrijnig geweest ?. De uitspraak die ik meekreeg dat nu alle potten nicotine gesloten waren en dat het in eigen hand lag om het mezelf wel of niet moeilijk te maken. Door een sigaret op te steken gaan de potten weer open en heb je er weer behoefte aan, ik nooit meer behoefte gehad. Ben nu veel minder gestresst!

Behoefte weggenomen waardoor het mij gelukt is!

J.Z.R.

Voordat je een behandeling ondergaat moet je eerst goed weten waar het om gaat om er in te kunnen geloven. Bij mij ging het precies zoals me werd verteld. bBdankt nogmaals.

goede voorlichting

Anke de Bruin

Het werkt

Peter Verbeek

Zeer goed

Kort en krachtig ,en nog steeds prima werkzaam

MT

Ik heb het als heel prettig ervaren en professioneel ervaen

Het werkt

Gerard Dijkgraaf

Binnen een half uur na binnenkomst bij Prostop had ik mijn vrijheid weer terug. Nooit meer behoefte gehad aan een sigaret. Geweldig na 50 jaar een verwoed roker te zijn geweest.

Pijnloos en werkt direct.

hans

Het was kort maar krachtig. Ik ben er blanco in gegaan met de gedachten lukt het dan is het mooi, lukt het niet dan is het jammer.
Maar inmiddels ben ik nog steeds gestopt, maar ik durf geen...
Maar inmiddels ben ik nog steeds gestopt, maar ik durf geen sigaret meer op te steken want dan ben ik verkocht ben ik bang voor.

goede en duidelijke behandeling

Ros

Heel tevreden.

Bij het begin,de ondersteuning met berichtjes ,daar had ik veel aan.