Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Jacqueline

Super! Goede uitleg en het werkt.

Het werkt. Heb pillen, pleisters, kauwgum geprobeerd, werkte niet.

Loes

9 jaar geleden, samen met mijn echtgenoot gestopt met protoplasma en nooit meer een sigaret aangeraakt! Zeer tevreden dus!

Tja, het werkte voor ons.

Robbie Rokven

In 1 woord SUPERRRR

De goede steun

Heel goed

Gee

Monique (Roumen)

Vriendelijke en deskundige begeleiding bij de vestiging in Baexem. Ik begon sceptisch aan de behandeling en heb na ongeveer 3 maanden nog een nabehandeling gehad ivm nog af en toe zin hebben in een... Vriendelijke en deskundige begeleiding bij de vestiging in Baexem. Ik begon sceptisch aan de behandeling en heb na ongeveer 3 maanden nog een nabehandeling gehad ivm nog af en toe zin hebben in een sigaret. Eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen gehad, wel gewichtstoename. Achteraf gezien sta ik er zelf van te kijken hoe gemakkelijk het stoppen ging en nu 5 jaar later ben ik nog steeds rookvrij. Ik denk wel dat het zelf echt willen stoppen met roken een cruciale factor is voor het al dan niet slagen van de lasertherapie.

Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de persoonlijke omstandigheden en er volgt een duidelijke uitleg.

f dekker

Duidelijke uitleg en prima resultaat

heel toegankelijk met prima resultaat

RUDY GLAZENBORG

GEWELDIGE ERVARING EN TOP BEGELEIDING...

PROFESIONALITEIT

Maurice

De laserbehandeling heeft mij net dat zetje gegeven dat ik nodig had. Het is ook belangrijk dat je er zelf klaar voor bent om te stoppen met roken.

Voor mij heeft de behandeling geholpen

Monique

Geweldig geholpen bij mij. Na tig keer gestopt te zijn en ook tig keer weer opnieuw begonnen na de behandeling bij Prostop nooit meer 1 sigaret aangeraakt! Al 11 jaar een niet rookster, en trots op... Geweldig geholpen bij mij. Na tig keer gestopt te zijn en ook tig keer weer opnieuw begonnen na de behandeling bij Prostop nooit meer 1 sigaret aangeraakt! Al 11 jaar een niet rookster, en trots op mezelf.

De enige methode die bij mij werkte

Chris Doldersum

Te mooi om waar te zijn

Het heeft mijn eigen beslissing om te stoppen pysiek voldoende geholpen