Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

S. K. D 'hert - TAY

Posutief

Na twintig minuten behandeling niet meet gerookt na 40 jaar, na 9 jaar nog steeds niet roker

Linda

Jeetje, is al lang geleden. Was prima toen. Behulpzaam, vriendelijk en duidelijk.

Echt te lang geleden, weet niet meer. Was prettig, ik was er heel blij mee en ben nog steeds gestopt.

Vrancken

Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van mij beslissing op prostop te benaderen. Ik heb na de behandeling nooit meer gerookt en prostop heeft daar zeker aan bij gedragen. Ik raad het... Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van mij beslissing op prostop te benaderen. Ik heb na de behandeling nooit meer gerookt en prostop heeft daar zeker aan bij gedragen. Ik raad het iedereen aan, met een goede mindset en een prostop zetje in de rug door middel van een motiverend gesprek en de laser behandeling moet het iedereen kunnen lukken. Ik raad het daarom in mijn omgeving ieder die rookt het aan op het te proberen.

Het motiverende gesprek en de uitleg wat roken eigenlijk met je doet, dat was voor mij de doorzet.me jongste zoon was erbij tot op de dag vandaag weet hij het nog en neemt hij het ook mee in zijn... Het motiverende gesprek en de uitleg wat roken eigenlijk met je doet, dat was voor mij de doorzet.me jongste zoon was erbij tot op de dag vandaag weet hij het nog en neemt hij het ook mee in zijn keuzes en deelt hij de ervaring met leeftijdsgenoten.

Yvonne Klappe-Schuerman & PJG Klappe

Goede begeleiding gehad 10 jaar geleden; tot op de dag vandaag nooit meer gerookt na 45 jaar gerookt te hebben!
Samen met mijn man gestopt! En ik heb iedereen verteld dat DIT het beste...
Samen met mijn man gestopt! En ik heb iedereen verteld dat DIT het beste oplossing was om te stoppen.ook als ik op facebook was en las dat iemand wilde stoppen met roken! Gaf ik het advies om dat met Prostop te doen.

Goede begeleiding gehad; ook de tweede keer na behandeling gedaan; Samen met mijn man.

b.snijder

Fijne behandeling, goede uitleg perfect. nu al weer 10 jaar rookvrij

nvt

Mirion

Geweldig , geen dag meer behoefte van een sigaret gehad en ik rookte meer dan 1 pakje per dag.

Helemaal geweldig een 10

Eveline Recourt

Met uiterst vriendelijke hulp van de pro-stop therapeut is het mij na 50 jaar gelukt om te stoppen met roken. Inmiddels ben ik ruim 3 jaar rookvrij!

Met lasertherapie is het vrij gemakkelijk om te stoppen met roken in tegenstelling tot andere methoden

Netty

Professioneel

No nonsense

Regina

Top bedrijf

Ik heb nooit geen zin meer gehad in shag of sigaretten. Ik niet na heftige gebeurtenissen

Louise Zwarts

Professioneel