Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid

Moet

Reactie Prostop.nl:

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat de behandeling voor u niet het gewenste effect heeft gehad. Dit vinden wij erg vervelend om te horen. Als u hier behoefte aan heeft, kunt u binnen 6 maanden bij Prostop terecht voor een gratis nabehandeling. Wij wensen u veel gezondheid toe!
Groeten,
Dominique van Prostop

Erik

Een kat in een zak

Makkelijk afspraak maken

Reactie Prostop.nl:

Beste Erik,
Beste Erik,
Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat u ontevreden bent met onze diensten. Voelt u zich vrij om uw feedback verder toe te lichten in een mail naar info@prostop.nl. Uw feedback is waardevol voor ons!
Als u hier behoefte aan heeft, kunt u binnen 6 maanden bij ons terecht voor een gratis nabehandeling. Wij wensen u veel gezondheid toe!
Groeten,
Dominique van Prostop

E v/d Vaart

Na 40 jaar roken en met hulpvan Prostop tocht gestopt!!!
Heerlijk.

Makkelijk te regelen en geen drempels.

Paulien

Gemak maken afspraak

peter

goede communicatie

Martijn Doornekamp

De laser behandeling heeft me enorm geholpen de eerste 2 weken door te komen zonder afkickverschijnselen. Ik mis de nicotine niet meer, de gewoonte nog wel maar dat gaat wegebben de komende maanden.

door de laser behandeling geen afkickverschijnselen gehad. Ook de begeleiding en informatie verschaffing was goed.