Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Yvonne

Na 5 jaar nog steeds rookvrij, ik ben erg geholpen door prostop. Na 35 jaar roken in 1 keer gestopt en nooit meer behoefte gehad om weer te beginnen.

Effectief

leunissen

Een behandeling met lasertherapie en ik kon de gedachte over en van roken gemakkelijk van me afzetten ,geen sigaret meer op gestoken .

deskundigheid

Jeannine

Heel fijn en nog steeds van het roken af!

Goede uitleg

W.F.den Haan

Met prostop binnen een paar maanden van het roken af.

lasertherapie heeft geholpen

Jolanda

Ik ben blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen, het heeft me verlost van deze nare verslaving :-)

het werkt voor mij, vriendelijk en goede informatie

J wienk

Willy

Gelijk gestopt

Beste manier om te stoppen!

Ulbe koopman

Alleen maar positief

Wat ze beweren klopt

Hilly Merx

Mijn man heeft eerst de laserbehandeling gedaan en ik keek de kat uit de boom. Toen ik zag dat hij daarna zo makkelijk van de sigaret af kon blijven, hen ik direct een afspraak gemaakt. De... Mijn man heeft eerst de laserbehandeling gedaan en ik keek de kat uit de boom. Toen ik zag dat hij daarna zo makkelijk van de sigaret af kon blijven, hen ik direct een afspraak gemaakt. De voorlichting vooraf, de begeleiding erna waren heel prettig. Ook ik heb daarna nooit meer gerookt. Soms wel gedacht” en nu een sigaret” vooral als ik een lastige klus had geklaard. Maar dan Moerbeke snel wat anders gaan doen. Bijzonder trouwens dat Prostop je zo lang blijft volgen en nabehandeling aanbiedt.

Zie bovenstaande toelichting

Jellien Smid

Zeer goede begeleiding met een betrokken nazorg

Prima begeleiding en nazorg