Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

eric

Top

de behandeling doet wat ze zeggen

Kim

Heb me nog nooit zo belazerd gevoeld! Niet aan beginnen echt serieus zonde van je geld. Ik ben echt boos!

Marketing

Reactie Prostop.nl:

Beste Kim,
Beste Kim,
Wat vervelend dat de behandeling voor u niet het gewenste effect heeft gehad. U geeft aan dat u zich belazerd voelt, omdat 'maar' 30% van de klanten na 1 jaar nog steeds gestopt is met roken. In de verslavingszorg is dit echter een hoog succespercentage. De kans dat u gestopt blijft met roken na een laserbehandeling is vele malen groter, dan als u zonder hulpmiddelen stopt met roken. Mocht u hier behoefte aan hebben, kunt u binnen 6 maanden bij ons terecht voor een gratis nabehandeling. Ik wens u nog veel succes met het stoppen!
Vriendelijke groet,
Dominique van Prostop

Jouke

Ruim 14 dagen nu zonder roken en de behoefte, na 30 jaar als stevige roker, is er totaal niet meer. Geholpen in Grou door vriendelijke lieve dame. Zeer tevreden!!!

snelle afspraak dus snel geholpen.

Jan Schaap

Sinds 9 december 2014 gestopt door behandeling van Prostop in Wijchen.
Sinds 9 december 2014 gestopt door behandeling van Prostop in Wijchen.
Had deze tip voor behandeling gekregen van mijn zoon, die daar ook de behandeling voor stoppen met roken gehad heeft en ook sindsdien niet meer rookt.
Toen ik buiten kwam na de behandeling was het eerste wat ik wilde een sigaret aansteken.
Heb dat uiteraard niet gedaan, want ik vond het toch wel zonde van de €200,- die ik net daarvoor betaald had.
Ik heb op de momenten dat ik trek kreeg in een sigaret groene mentol snoepjes gegeten, en heb daarmee de moeilijkste momenten (voor mij met autorijden na de maaltijd) overbrugt.
Ben Prostop dankbaar voor de behandeling nu 8 jaar geleden, en kan en wil het iedereen aanraden. Ik had 44 jaren gerookt en de laatste 25 jaar zware shag.
Als je dan kan stoppen door zo'n behandeling dan zou iedereen dat moeten kunnen.
Nogmaals... VEEL DANK PROSTOP...
MVG Jan.

Behandeling werkt echt, en dat was voor mij, en ik denk de meeste rokers, die vaak al van alles geprobeerd hebben, vooraf ongeloofwaardig.

eric

Super blij dat ik deze stap heb genomen.... totaal geen behoefte meer om te roken.

HET WERKT ECHT

Prostop

Al maanden gestopt geen afkik verschijnselen gehad of ik nooit gerookt heb

Alles klopt wat ze zeggen

Arjan

De laserbehandeling

José

Werkt totaal niet. Het eerste wat ik wilde na de behandeling, is roken. De belofte dat je na de behandeling geen afkickverschijnselen hebt, klopt ook niet. Vreselijk veel last gehad. Ook gigantische... Werkt totaal niet. Het eerste wat ik wilde na de behandeling, is roken. De belofte dat je na de behandeling geen afkickverschijnselen hebt, klopt ook niet. Vreselijk veel last gehad. Ook gigantische behoefte aan snoepen; dus aangekomen! Eén grote deceptie. En er hangt nogal een prijskaartje aan.
Wel dermate gemotiveerd, dat ik nu met een e-sigaret aan het proberen ben.

Marketing

Reactie Prostop.nl:

Beste José,
Beste José,
Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat de behandeling voor u niet het gewenste effect heeft gehad. Dit vinden wij erg vervelend om te horen. Als u hier behoefte aan heeft, kunt u binnen 6 maanden bij ons terecht voor een gratis nabehandeling. Dit kan een extra steuntje in de rug geven. Wij wensen u heel veel succes met het stoppen met roken!
Groeten,
Dominique van Prostop

bea

20-4-2016 om 9 uur gestop met roken met de lasertherapie van prostop nu nog steeds niet gerookt,al krijg ik laatste tijd weer wat zin in de sigaret

je moet er wel achter staan dat je stoppen wilt ,

Evers

Eindelijk na 40 jaar rookvrij. En dit zonder enige afkick verschijnsel.
15 dagen rookvrij nu. En voel me heerlijk.

Fijne uitleg en zeer vriendelijk