Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

L.j.van leeuwen

Via collega s die er mee waren gestopt ben ik 10 jaar geleden naar pro stop gegaan nooit meer een sigaret aangeraakt en zeer belangrijk geen grammetje aangekomen rookte een pakje shag per dag petje... Via collega s die er mee waren gestopt ben ik 10 jaar geleden naar pro stop gegaan nooit meer een sigaret aangeraakt en zeer belangrijk geen grammetje aangekomen rookte een pakje shag per dag petje af voor de behandeling die in mijn ogen perfect was

Geen hoge kosten

Vanessa

Persoon die mij geholpen heeft was erg aardig en deskundig. Toch vraag ik me af of de behandeling iets voor mij gedaan heeft omdat ik veel zucht heb gehad (en eerlijk gezegd na 3 jaar nog steeds... Persoon die mij geholpen heeft was erg aardig en deskundig. Toch vraag ik me af of de behandeling iets voor mij gedaan heeft omdat ik veel zucht heb gehad (en eerlijk gezegd na 3 jaar nog steeds heb). Het was eerder dat ik 'al die ellende' niet voor niets heb doorgemaakt en zeker niet van plan was/ben om dit nog eens door te maken.

vriendelijk en deskundig. neemt voldoende tijd om uit te leggen wat gaat gebeuren

Holwerda

Super tevreden, raad jullie nog steeds aan bij mensen.

Deskundige hulp

Mater stucwerken

Heel goed,ook de voorlichting was super

Gewoon goed

Daniël snoek

Naar mijn mening ben ik goed begeleid en vriendelijk

Heel goed voorgelicht wat betreft de laser therapie

Theun Klijnstra

Fijn contact bij de behandeling.

De verstrekte hulpmiddelen na de laserbehandeling. En als het even mis gaat kun je terugkomen om je weer verder op weg te helpen met stoppen met roken.

Marien Groeneveld

Je gaat er rokend heen en kom rookvrij weer naar buiten. Ruim een jaar rookvrij.

Vakkundige therapeut

Herman Frans

Super geholpen 1 dag training en uitleg 1 week later de laser theraphie in het geheel geen drang gehaf naar een sigaret nu 4 jaar geleden. Boven verwachting hoe makkelijk het ging. Duim omhoog voor... Super geholpen 1 dag training en uitleg 1 week later de laser theraphie in het geheel geen drang gehaf naar een sigaret nu 4 jaar geleden. Boven verwachting hoe makkelijk het ging. Duim omhoog voor jullie.

Goede begeleiding en steun ook tussen tijds

Trudy Sillessen

Alleen maar positief.