cody

Goed telefonisch te woord gestaan, duidelijk verstand van de verschillende opties om te drukken. Ook flexibel mbt keuzes.

proefschriften zijn mooi afgedrukt en snel geleverd

Goed! Ik vond het fijn om de proefdruk als echt boekje te krijgen. Ik heb u al aan enkele collega's aangeraden. Ook vond ik het fijn dat er even gebeld werd, je had het gevoel alsof ze alleen met... Goed! Ik vond het fijn om de proefdruk als echt boekje te krijgen. Ik heb u al aan enkele collega's aangeraden. Ook vond ik het fijn dat er even gebeld werd, je had het gevoel alsof ze alleen met jouw proefschrift bezig waren, terwijl in de werkelijkheid waarschijnlijke meerdere per week doen. Ik heb de opmaak zelf gedaan, heb geen ervaring met jullie typesetting.

Jos Bruystens

Heldere communicatie. Professionele begeleiding.
Geleverde proefdruk in de vorm van een afgewerkt boek is geweldige meerwaarde; daardoor weet je precies wat je krijgt.
Conform...
Heldere communicatie. Professionele begeleiding.
Conform afspraak alles keurig op tijd geleverd.
Zeer goede kwaliteit en service.

Vriendelijke mensen, fijne service en een mooi eindresultaat.

Katinka Beker

Heel goed. Reageerden altijd snel op e-mails, waren erg flexibel, hielden zich uitstekend aan de planning, waren erg vriendelijk. Transparant, goede prijs, goed werk. Zou het wel fijn vinden als ze... Heel goed. Reageerden altijd snel op e-mails, waren erg flexibel, hielden zich uitstekend aan de planning, waren erg vriendelijk. Transparant, goede prijs, goed werk. Zou het wel fijn vinden als ze nog even op mijn laatste e-mail reageren :-)

Wouter van Toll

Printservice Ede heeft goed meegedacht met hoe we mijn proefschrift mooi en betaalbaar kunnen drukken. De communicatie verliep snel, duidelijk en eerlijk. Na het zien van een echt gebonden proefdruk... Printservice Ede heeft goed meegedacht met hoe we mijn proefschrift mooi en betaalbaar kunnen drukken. De communicatie verliep snel, duidelijk en eerlijk. Na het zien van een echt gebonden proefdruk wist ik zeker dat ik de goede drukker had gekozen. Bedankt voor de hulp en voor het mooie resultaat!