Laura

Ik ben heel tevreden met het laten printen van mijn proefschrift bij proefschriftenprinten.nl! De communicatie was perfect, ontwerp van de omslag heel erg mooi en alles perfect op tijd geleverd!

Cis

Prettig. Duidelijke opties en offerte. Snelle reacties op vragen en flexibel bij het opmaken van het proefschrift.

B.M. Ensing

Wij hebben een programmaboek laten maken. Was prima, snelle lijnen.

Jeroen

Order afhandeling ging soepel en snel, ze hebben veel aandacht voor detail.

Kimberley

Het was een goede samenwerking. Het is fijn dat je continu in contact bent met ze zodat het eindresultaat precies is wat je wilt. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen om je proefschriften te laten... Het was een goede samenwerking. Het is fijn dat je continu in contact bent met ze zodat het eindresultaat precies is wat je wilt. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen om je proefschriften te laten printen. Ik ben super blij met mijn boeken.

Martijn Zeestraten

Goede communicatie (snel, duidelijk), flexibel, snelle levering,

Jantine

De communicatie was erg prettig, ze denken goed mee en leggen de technische aspecten goed uit. Fijn hoe ze het tijdspad uitstippelen en bewaken. Prijs-kwaliteit is goed.

Pari

Very professional, efficient, good price and fast. Highly recommended!

Ben S

Ik ben zeer tevreden over de printkwaliteit van mijn proefschrift. Fred en Chris waren beiden erg behulpzaam, dachten goed mee en waren altijd perfect bereikbaar. Logistiek verliep alles vlekkeloos.... Ik ben zeer tevreden over de printkwaliteit van mijn proefschrift. Fred en Chris waren beiden erg behulpzaam, dachten goed mee en waren altijd perfect bereikbaar. Logistiek verliep alles vlekkeloos. Er werd precies gedaan wat ik graag wilde, en er werd rekening gehouden met mijn wensen. De prijs/kwaliteit is erg goed vergeleken met andere proefschriftdrukkerijen. Ik kan dit bedrijf 100% aanraden aan ieder die een proefschrift in perfecte kwaliteit wil laten printen.