TA

Service was quick and professional and the quality of the printed thesis good.

Snel, gemakkelijk, efficient, vriendelijk, hulpvaardig

Matthijs van Haren

Goede kwaliteit, echt proefschrift als testdruk, meedenkend, snelle levering, goede service, professioneel resultaat

Snel, betrouwbaar, altijd bereikbaar, uitstekend en realistisch time-managment, goede kwaliteit, zeer goede kwaliteit

L.Roets-Merken

Heel positief. Jullie hebben een eigen, grote drive om een goed product te maken, ik hoefde jullie daar niet toe aan te sporen. Ook leek het voor jullie, voor Robin met name, heel normaal dat ik... Heel positief. Jullie hebben een eigen, grote drive om een goed product te maken, ik hoefde jullie daar niet toe aan te sporen. Ook leek het voor jullie, voor Robin met name, heel normaal dat ik verschillende keren met wijzigingen kwam. Dat gaf me rust en vertrouwen.

Absolutely Great! Very personal and professional - would recommend!

Professor Cees van der Eijk

Volledige en persoonlijke service met zeer behulpzame mensen. Snelle levertijd en fantastische afwerking.

Ruben Vogels

Ik ben zeer tevreden over de service die werd verleent door proefschriftprinten.nl. Ze gaan net een stapje verder voor de klant. Zeer klantgericht en altijd bereikbaar. Vooral ook fijn dat er... Ik ben zeer tevreden over de service die werd verleent door proefschriftprinten.nl. Ze gaan net een stapje verder voor de klant. Zeer klantgericht en altijd bereikbaar. Vooral ook fijn dat er voorafgaand aan de definitieve druk zo goed meegedacht werd om tot een geweldig eindresultaat te komen. Hartelijk dank!

Suzanne Rutz

Ik heb zowel het opmaken, drukken en digitaliseren van mijn proefschrift via proefschriftenprinten.nl laten lopen. Bij alle stappen in het proces werd met mij mee gedacht om het resultaat zo mooi... Ik heb zowel het opmaken, drukken en digitaliseren van mijn proefschrift via proefschriftenprinten.nl laten lopen. Bij alle stappen in het proces werd met mij mee gedacht om het resultaat zo mooi mogelijk te laten worden. Toen ik iets vroeg dat ze nog niet eerder hadden gedaan, zochten ze direct uit wat de mogelijkheden waren en dachten mee over hoe we dat het beste zouden kunnen aanpakken.