B.

Zonde van het geld

Uw ervaring

Ik had in Nederland een MRI vh hoofd gehad. Hierop was wel iets te zien, maar niet voldoende voor een diagnose. Afwachten op nieuwe/vergerde klachten. Dit wilde ik niet, dus naar privatscan gegaan.... Ik had in Nederland een MRI vh hoofd gehad. Hierop was wel iets te zien, maar niet voldoende voor een diagnose. Afwachten op nieuwe/vergerde klachten. Dit wilde ik niet, dus naar privatscan gegaan. Hier ook MRI vh hoofd en nek/bovenrug. Zij zagen helemaal niks!? (Maar arts zei nog wel dat die plekjes die ze in Nederland zagen niet kunnen verdwijnen?)
Na paar maanden in België naar het ziekenhuis geweest. Weer scans en verder onderzoek....Hier was wel duidelijk wat te zien op de MRI (en ook uit verdere onderzoeken kwam naar voren dat er wel degelijk sprak is van een ziekte). Dus mijn advies: doe het niet! Is geldverspilling.

Reactie Privatescan.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van het door u gebruikte e-mail adres hebben wij u kunnen vinden in onze systemen. Het spijt ons allereerst dat u er een negatief gevoel aan overgehouden heeft. Zonder hier in te gaan op medisch inhoudelijke informatie, maken we uit uw rapport van de MRI scan op dat er meerdere zaken/aandoeningen zijn aangetoond met de bij Privatescan gemaakte MRI. Deze staan uitvoerig beschreven in uw onderzoeksrapport en zijn ter plaatse besproken met u door de radioloog. Deze heeft daarbij vervolgonderzoek aanbevolen om één ander nader te kunnen duiden. Graag komen wij met u in contact om na te gaan waar de verschillen, voor zover daar sprake van is uit voortvloeien met de onderzoeken welke u recent heeft ondergaan ten opzichte van uw onderzoek in december 2022 bij Privatescan. Tijdens dit gesprek kunnen wij de bevindingen nogmaals aan u toelichten. Graag vernemen wij van u.

Petra Aksay

Body scan in Duitsland

Uw ervaring

De begeleiding tevoren en tijdens was helemaal prima. Wat ik echter enorm miste was een stukje gastvrijheid mbt wat eten en drinken vooraf of na de scan. Bij een andere body scan ( ander bedrijf )... De begeleiding tevoren en tijdens was helemaal prima. Wat ik echter enorm miste was een stukje gastvrijheid mbt wat eten en drinken vooraf of na de scan. Bij een andere body scan ( ander bedrijf ) wordt men hartelijk ontvangen met lekkers en broodjes, fruit en van alles en nog wat. Ik ben twee en een half uur komen rijden en dan is er niks ….alleen koffie evt na de scan. Sorry dat vind ik niet gastvrij. Daarna moest ik weer diezelfde weg terug. Ik barstte van de honger. Ik betaal een flink bedrag hè. Daar kan wel wat lekkers vanaf denk ik. Verder duurde het enorm lang voordat ik in de MRI kon. Dat was extra jammer ik had zo’n enorme honger.

D. de Waal

Hele slechte service

Uw ervaring

Gebeld met een meneer voor een scan wegens langdurige klachten. Zonder een juiste inventarisatie te maken, weigerde meneer om bij hem een scan te laten maken. Hij zou zeker weten dat dit mij niet... Gebeld met een meneer voor een scan wegens langdurige klachten. Zonder een juiste inventarisatie te maken, weigerde meneer om bij hem een scan te laten maken. Hij zou zeker weten dat dit mij niet ging helpen. Wat niet het geval kan zijn want hij wist mijn hele ziektegeschiedenis niet en trok zijn conclusie op basis van onvolledige info (hij stelde drie vragen). Nu na het gesprek vraag ik mij überhaupt af waarom het woord preventief op hun website staat aangezien je klachten moet hebben voordat je een scan kan maken?

Overall, hele vervelende ervaring. Net gesproken met een gelijksoort bedrijf Prescan en dit waren fijnere mensen waar ik wel terecht kan.

C. Nusselder

Goed georganiseerd

Uw ervaring

Alles liep soepel en op tijd. Vriendelijke Nederlandse gastvrouw gaf goede begeleiding en ging mee naar de onderzoekskamers en de bespreking met de arts. Ze vertaalde alles.

Wendy

Geweldig bekwame en goeie mensen

Uw ervaring

Ik beveel dit aan iedereen aan. Ik kwam zelf voor mijn rug en werd in Nederland niet goed geholpen. Het was me alles waard om nu eens te weten waar mijn rugpijn vandaan komt. Werd erg vriendelijke... Ik beveel dit aan iedereen aan. Ik kwam zelf voor mijn rug en werd in Nederland niet goed geholpen. Het was me alles waard om nu eens te weten waar mijn rugpijn vandaan komt. Werd erg vriendelijke en zeer bekwaam geholpen.

Joke

Total Bodyscan Royal

Uw ervaring

Tijdelijk met gratis scan nek, mooi meegenomen. De website van PrivateScan is duidelijk en op vragen via mail wordt snel gereageerd.
We waren nogal vroeg aanwezig (225 km, je weet maar nooit),...
We waren nogal vroeg aanwezig (225 km, je weet maar nooit), dat was geen probleem, we hebben tussendoor niet lang hoeven wachten. Nederlandse begeleiding prima, Esther bedankt!
Kortom ik kan PrivateScan zeker aanbevelen.

Fred Vermeer

Uiterst correct, klantvriendelijk en professioneel.

Uw ervaring

Vanaf het eerste telefoontje tot de uitslagen alles volgens afspraak. Gastvrij ontvangen en uitstekend geholpen. Alles duidelijk uitgelegd, god verzorgd en snel.

Peter Dekker

Prettig en goed georganiseerd bedrijf

Uw ervaring

Ik kan slechts de eerdere reviews bevestigen. Prettige medewerkers die klantgericht opereren hetgeen zeker ook geldt voor de Duitse mensen die hierbij hun aandeel leveren (vakmensen en eveneens... Ik kan slechts de eerdere reviews bevestigen. Prettige medewerkers die klantgericht opereren hetgeen zeker ook geldt voor de Duitse mensen die hierbij hun aandeel leveren (vakmensen en eveneens klantgericht). Ook de prima planning is een goede zaak. Een aanrader als je meer wilt eten over de status quo van je lijf. Tenslotte: Ook zinvolle adviezen om met eventuele behandelaars in NL te bespreken.

Trudi

Heel fijn geholpen

Uw ervaring

Alles is bespreekbaar, denken met je mee en zeer professioneel. Zeer goede begeleiding en serieus genomen. Ik zou het zo weer doen.

Bultman jan

Correct en professioneel

Uw ervaring

Alles was keurig op tijd en gastvrijheid staat hoog in het vaandel