B.

Zonde van het geld

Uw ervaring

Ik had in Nederland een MRI vh hoofd gehad. Hierop was wel iets te zien, maar niet voldoende voor een diagnose. Afwachten op nieuwe/vergerde klachten. Dit wilde ik niet, dus naar privatscan gegaan. Hier ook MRI vh hoofd en nek/bovenrug. Zij zagen helemaal niks!? (Maar arts zei nog wel dat die plekjes die ze in Nederland zagen niet kunnen verdwijnen?)
Na paar maanden in België naar het ziekenhuis geweest. Weer scans en verder onderzoek....Hier was wel duidelijk wat te zien op de MRI (en ook uit verdere onderzoeken kwam naar voren dat er wel degelijk sprak is van een ziekte). Dus mijn advies: doe het niet! Is geldverspilling.

Reactie Privatescan.nl:

Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van het door u gebruikte e-mail adres hebben wij u kunnen vinden in onze systemen. Het spijt ons allereerst dat u er een negatief gevoel aan overgehouden heeft. Zonder hier in te gaan op medisch inhoudelijke informatie, maken we uit uw rapport van de MRI scan op dat er meerdere zaken/aandoeningen zijn aangetoond met de bij Privatescan gemaakte MRI. Deze staan uitvoerig beschreven in uw onderzoeksrapport en zijn ter plaatse besproken met u door de radioloog. Deze heeft daarbij vervolgonderzoek aanbevolen om één ander nader te kunnen duiden. Graag komen wij met u in contact om na te gaan waar de verschillen, voor zover daar sprake van is uit voortvloeien met de onderzoeken welke u recent heeft ondergaan ten opzichte van uw onderzoek in december 2022 bij Privatescan. Tijdens dit gesprek kunnen wij de bevindingen nogmaals aan u toelichten. Graag vernemen wij van u.

Score voor Privatescan.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee