Pieter

Vlot en doen wat ze belooft

Telefonische helpdesk

L.

Heel positief

Mooie producten

Marieke

Mooie geboortekaartjes besteld

Aanpassingen die zelf niet lukte werd goed bij geholpen

Carola

Zeer positief

Snelle levering, veel mogelijkheden, mooie producten en goed verpakt.

Dorien lemmens

Proefdrukjes erg fijn om te ontvangen. Kregen dit in een mooi pakket waar we nog verschillende opties konden kiezen. Enveloppen op voorhand besteld om ze te schrijven. De kaarten waren binnen 2... Proefdrukjes erg fijn om te ontvangen. Kregen dit in een mooi pakket waar we nog verschillende opties konden kiezen. Enveloppen op voorhand besteld om ze te schrijven. De kaarten waren binnen 2 dagen binnen na bestellen. Goede service en uitstekende kwaliteit. Erg blij met ons geboortekaartje en hebben veel complimenten hierover gehad.

Goede kwaliteit, snelle service.

Monique

Prima service, super mee-denkende mensen, zeer attent en aardig contact!

Ze kijken met je me naar de tekst of er fouten inzitten, echt persoonlijke aandacht!

J

Ik had maar weinig kaartjes nodig, en bij Poobies vond ik dat je voor een goede prijs kwaliteitskaarten kan verkrijgen.

De kaarten kun je volledig zelf bewerken. Ik vond het fijn dat je een proefversie kon bestellen waarbij je samples kreeg van andere textures en kleuren.

Ginny

Super goed!

Ik had een foto niet helemaal recht in het kader geplaatst , poobies heeft die op eigen initiatief aangepast !! Heel fijn

Jenny V. Pul

Goed geregeld en snelle levering, enige minpunt vind ik dat de foto er in spiegelbeeld op kaart staat Af gedrukt. Is mn aan tekst op T-shirt te zien.

Keuze mogelijkheden, snelle levering, kwalitatief ?

Shakila

Mooie kaarten, veel opties en voldoet aan de verwachtingen. De kaart is precies binnenkomen zoals ik heb hem vormgegeven. Zeer tevreden.

Mooie kwaliteit aan kaarten!