Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

M.Strating

Prima product en super behulpzaam

Behulpzaam,ook via de telefoon

Jowan

Goede snelle levering.

Snel geleverd

Jet

Erg tevreden over de kaartjes

overzichtelijke uitleg

Thirsa

Fijne website met veel mogelijkheden om je kaart te maken! Heel erg leuk om te doen, makkelijk systeem.

Beste Thirsa,
Bedankt voor je berichtje!
Ik heb inmiddels alle digitale versies naar je verzonden :)
Pretty Orange

Gitte

Niet zo goed, order 18/02 besteld, 02/03 geleverd terwijl er 'snelle levering' staat bij producten op website. Enkel standaard manier van werken, geen mogelijkheid om invite te wijzigen van maat..... Niet zo goed, order 18/02 besteld, 02/03 geleverd terwijl er 'snelle levering' staat bij producten op website. Enkel standaard manier van werken, geen mogelijkheid om invite te wijzigen van maat.. Andere info telefonisch ontvangen als wat dan effectief kon.

men is wel heel vriendelijk aan telefoon

Beste Gitte,
Bedankt voor je review.
Beste Gitte,
Bedankt voor je review.
Helaas is er bij jouw bestelling een technisch probleem opgetreden wat wij niet door hebben gehad. Daarvoor mijn oprechte excuses, dat had niet mogen gebeuren. Wij hebben hiervan geleerd en ons systeem aangepast!
Ik heb je nog een mailtje gestuurd om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, je hebt aangegeven daar voor nu geen gebruik van te willen maken. Maar weet dat het aanbod blijft staan!

Luc

Veel mogelijkheden om de kaart helemaal persoonlijk te maken

Patricia

Geboortekaartjes besteld na een aantal verschillende proefdrukken, erg blij mee, en we krijgen veel positieve reacties op het kaartje!

Floor

Prima. Alleen site om zelf kaartje te ontwerpen liep soms vast.

Beste Floorm,
Bedankt voor je mooie review!
Beste Floorm,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees dat de website af en toe vastliep tijdens het bewerken. Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen, wij kijken graag even mee en proberen alles zo snel mogelijk op te lossen :)
Geniet van je kaartjes en geniet van elkaar!
Pretty Orange

Niek