Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Jessica

Super goed

Mooi producht

Mariska Melissant/R&R Administratie Service B.V.

Ik heb voor het eerst een kaart gemaakt en besteld bij Pretty Orange en daar ben ik super tevreden over. Eerst een proefdruk besteld, die had ik heel snel binnen met een mooi proefdrukmapje erbij,... Ik heb voor het eerst een kaart gemaakt en besteld bij Pretty Orange en daar ben ik super tevreden over. Eerst een proefdruk besteld, die had ik heel snel binnen met een mooi proefdrukmapje erbij, daarna de definitieve bestelling gedaan en dat kwam ook weer super snel en super netjes verpakt binnen. Ik ben zeer tevreden!

Reactie Pretty Orange:

Beste Mariska,
Bedankt voor je lovende review!
We zien je graag nog eens terug bij ons :)
Met vriendelijke groeten,
Robin
Pretty Orange

Anne-Claire

Super nette en fijne service ! En ze maken prachtige kaarten helemaal tot in de details te maken.

Goede service ! Prachtige goudfolie kleur

Reactie Pretty Orange:

Beste Anne-Claire,
Bedankt voor je mooie review!
Wij staan graag voor onze klanten klaar :)
Met vriendelijke groeten,
Robin
Pretty Orange

L

Makkelijk en supersnelle levering

We hadden niet verwacht ze zo snel in huis te hebben.

Elbert

Geweldig!

Snel, accuraat, persoonlijk.

Liesbeth

Heel prettig

Heel behulpzaam

Elbefrt Trappenburg

Uitstekend!!!

Overzichtelijke site, het ontwerpen van je kaart gaat super makkelijk, Persoonlijk handgeschreven briefje bij proefdruk. Zeer snel bezorgd en afgehandeld. Uitstekende kwaliteit kaart en... Overzichtelijke site, het ontwerpen van je kaart gaat super makkelijk, Persoonlijk handgeschreven briefje bij proefdruk. Zeer snel bezorgd en afgehandeld. Uitstekende kwaliteit kaart en enveloppe.