Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Dico

Zeer tevreden

Beste Dico,
Beste Dico,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees je tip over het kopiëren van afbeeldingen naar een andere kaart. Weet dat je hiervoor contact op kan nemen met onze klantenservice! We helpen je graag als je een afbeelding naar wens op een andere kaart hebt gevonden. :-)
Mireille

Prachtige geboortekaartjes besteld

Super service

Claudia

Monique

Wat een service, kwaliteit en vriendelijkheid van dit Pretty Orange team!

Meedenken, kwaliteit en service heeft dit team uitstekend voor elkaar!

Ale Maring

Wat een service. Nadat mijn kerstkaarten zoek waren geraakt bij DHL zijn er spontaan na één telefoontje nieuwe kaarten gedrukt met een voortdurende terugkoppeling van het proces via de mail. Een... Wat een service. Nadat mijn kerstkaarten zoek waren geraakt bij DHL zijn er spontaan na één telefoontje nieuwe kaarten gedrukt met een voortdurende terugkoppeling van het proces via de mail. Een groot verschil met de service-zoektocht van DHL. Nu zijn mijn schitterende kaarten toch nog op tijd verstuurd. Toppers in service en drukkwaliteit.

Kwaliteit en service en snelheid.

Beste Ale,
Bedankt voor je prachtige review en score hier bij de Feedback Company.
Beste Ale,
Bedankt voor je prachtige review en score hier bij de Feedback Company.
Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service en dat je je schitterende kaarten toch nog op tijd hebt kunnen versturen. Ik wens je mooie feestdagen toe en een nog mooier 2022!
Met feestelijke groet,
Pretty Orange - Customer Happiness
Jacqueline

Floortje van der Heijden

De kerst kaarten waren heel mooi en een goede kwaliteit, een van de beste foto prints die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ik hoop dat iedereen die ik er een gestuurd heb, hem ook mooi vind.

Mooi en een goede kwaliteit. Kleuren kloppen met de orginele foto, dit zijn top foto ​prints. Snelle bezorging.
Geen beschadigingen of iets wat niet klopt.

Beste Floortje,
Beste Floortje,
Bedankt voor je mooie review!
Onze editor werkt het beste op een computer. Als je op de afbeelding drukt kan je aan de rechterkant het formaat en de plek in cijfers veranderen.
Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen als je er niet uit komt! Wij staan graag voor je klaar :)
Pretty Orange

Multi Marine Chartering B.V.

Zowel per telefoon als per e-mail makkelijk bereikbaar. Supervriendelijk te woord gestaan. Flexibele opstelling. Er wordt meegedacht. Ongelofelijk veel keuze. Ondanks kerstdrukte, levering binnen 24... Zowel per telefoon als per e-mail makkelijk bereikbaar. Supervriendelijk te woord gestaan. Flexibele opstelling. Er wordt meegedacht. Ongelofelijk veel keuze. Ondanks kerstdrukte, levering binnen 24 uur. Top!

Alle punten

Beste,
Bedankt voor je ontzettend mooie review!
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en je kaartjes :)
Fijne feestdagen,

Henk

Prettige samenwerking

Ik zocht een mooie eenvoudige kerstkaart met goudopdruk...kon het hier helemaal naar eigen wens maken.

Beste Henk,
Bedankt voor je mooie waardevolle review!
De beste wensen en hopelijk tot volgend jaar :)