Sanne

Snelle levering en goede kwaliteit van de geboortekaartjes. Helemaal zelf kunnen ontwerpen naar onze zin en de site geeft een goede weergave van het eindproduct. Wij zijn dik tevreden!

Goede prijs voor een goede kwaliteit. Snelle levering en een duidelijke site.

Angelique

Super positief!

Mooi ontwerp
Goede kwaliteit
Mogelijkheid om een proefdruk te krijgen
Snelle reacties. Zelfs in het weekend
Oplossingsgericht

Speksnijder

Goede snelle service. Netjes verpakte kastjes binnen gekregen

Snelle service, netjes verpakt

Marieke

Snelle levering, duidelijke site.

Marinka

Prima!

Prachtig product. Snelle verzending!

Ramon Berghmans

Toppie

duidelijkheid en je krijgt wat ze beloven.

Mathilde Mulder

Super klantenservice!

Telefonisch goed bereikbaar, heel behulpzaam!

Mw

Na een voorbeeldkaart te hebben aangepast, vroegen we een proefdruk aan. Deze werd snel geleverd en in een stijlvol verpakking. Nog wat aanpassingen gedaan en toen laten afdrukken. De bestelling was... Na een voorbeeldkaart te hebben aangepast, vroegen we een proefdruk aan. Deze werd snel geleverd en in een stijlvol verpakking. Nog wat aanpassingen gedaan en toen laten afdrukken. De bestelling was snel in huis. Het enige minpunt is de samenwerking met het koeriersbedrijf; ze zijn niet duidelijk in de datum van aflevering.

Snel en netjes geleverd.

Gosia

Levertijd

Gerty

De geboortekaartjes waren erg mooi, alleen viel op verschillende plekken de onderste lus van de letter g weg en dat was wel een beetje jammer, helemaal omdat dit bij de proefdruk niet zo was. De... De geboortekaartjes waren erg mooi, alleen viel op verschillende plekken de onderste lus van de letter g weg en dat was wel een beetje jammer, helemaal omdat dit bij de proefdruk niet zo was. De proefdruk aanvragen gaat heel snel en gemakkelijk en je krijgt binnen no-time een leuk pakketje opgestuurd. Het bestellen van de kaartjes gaat ook zeer gemakkelijk en de volgende dag waren ze al binnen.

Snelheid van het verzenden van de aangevraagde producten. Gebruiksgemak website.