Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Ellen

Heel goed! Ze waren goed telefonisch bereikbaar en hielpen met vragen. Ook dachten ze goed mee toen er iets mis was gegaan met de druk. Heel erg fijn!!

Klantenservice

Reactie Pretty Orange:

Beste,
Bedankt voor je review!
Beste,
Bedankt voor je review!
Fijn om te lezen dat je contact heb opgenomen met onze klantenservice om je verder te helpen bij de problemen waar je tegenaan liep. Ook bedankt voor de waardevolle feedback! Dit kunnen wij altijd gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren.
Tim
Pretty Orange

B.I.

Super mooie overzichtelijke site.

Bijzonder behulpzaam..prettige medewerker..kortom TOP!!

Henny jansen

Zeer prettig had hulp nodig voor het bestellen, heel fijn geholpen door een vriendelijk meneer top

Trang

Perfect

zelf ontwerp is makkelijk en overzichtelijk

Tonnie

kwaliteit kaarten

Huub

Mooi product, snelle levering.

Linda

Super prettig bedrijf. Topservice

Super klantenservice.m8jn pakket was niet aangekomen en dit werd kosteloos nog eens gemaakt en opgestuurd ipv geannuleerd zoals bij andere bedrijven

Rebecca

Snelle levering! Kaartjes Wel onhandig qua bewerken op de lapotop

Leuke kaartjes, goede kwaliteit, snel geleverd

Reactie Pretty Orange:

Beste Rebecca,
Bedankt voor je review.
Ik lees dat je het lastig vond om te bewerken op je laptop en dat het niet is gelukt om in te zoomen.
Weet dat je altijd contact met ons mag...
Beste Rebecca,
Bedankt voor je review.
Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen als je vragen hebt. Wij leggen je graag uit hoe je kan inzoomen.
Met vriendelijke groeten,
Robin
PrettyOrange

Esther

Online gevonden bij toeval, verrast door de originele kaartjes en de mogelijkheden tot bewerken

Prettige portal om alles te bewerken en naar smaak aan te passen