Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Sabine

Super mooi en snelle levering.????

Ellen

Super

Supersnelle levering (zondagnamiddag besteld en maandagochtend geleverd, geen extra kosten)
Gemakkelijk programma om zelf kaartjes te ontwerpen.

Reactie Pretty Orange:

Beste Ellen,
Bedankt voor je mooie review met complimenten :)
Geniet van de kaartjes!
Met vriendelijke groeten,
Robin
Pretty Orange

Johanna

Heel goed, wel prijzig

Mogelijkheid om zelf het kaartje te ontwerpen.
Prettig programma om in te bewerken

Lien

Top

Snelle en persoonlijke service

Cemile

Slecht. We hadden geboortekaarten besteld en 2 dagen later had ik nog niks gehoord en belde ik zelf om erachter te moeten komen dat de foliedruk kapot was en nog gemaakt moest worden. Als ik hier... Slecht. We hadden geboortekaarten besteld en 2 dagen later had ik nog niks gehoord en belde ik zelf om erachter te moeten komen dat de foliedruk kapot was en nog gemaakt moest worden. Als ik hier niet zelf achteraan was gegaan dan had ik dit dus niet geweten. Heel slecht qua service.

Mooi dat je je eigen kaart kan ontwerpen.

Esther

Top service

Snel en zeer vriendelijk

J.E

Het was de eertste keer dat ik met jully kennis maakte,en het is me goed bevallen!

de variatie in kaarten

Karin

Snelle service, goed product

Martine

Ik heb een goede ervaring. Er wordt snel gereageerd, en de vragen worden ook goed en netjes beantwoord.

Snelle reactie en vriendelijke reacties

Annemiek Hulleman

Zeer tevreden. Fijn dat er de mogelijkheid geboden werd om een proefdruk te bestellen. Er zaten diverse monsters bij van kleuren en materialen, erg handig. Erg vriendelijk personeel aan de telefoon... Zeer tevreden. Fijn dat er de mogelijkheid geboden werd om een proefdruk te bestellen. Er zaten diverse monsters bij van kleuren en materialen, erg handig. Erg vriendelijk personeel aan de telefoon gehad toen ik vragen had. Erg goede service, de dubbel gerekende verzendkosten werden netjes terug betaald. Niets dan lof!

Erg klantvriendelijk, goede service!

Reactie Pretty Orange:

Beste Annemiek,
Beste Annemiek,
Bedankt voor je mooie review en heel fijn om te lezen dat je lof hebt voor de goede service en de oplossing voor de dubbele verzendkosten. Ik zal jou mooie woorden delen met mijn collega''s.