Reviews

8.6 / 10
9021 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

9021 Reviews

Anoniem

6/10

Was okee. De communicatie met leverancier was stroef.

Tops

Prijs

Tips

Communicatie over lever/ophaaltijd


Anoniem

4/10

Gezeur bij het ophalen

Tops

Plaatsing in overleg

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

We hebben de status van uw order even bekeken.
De reden dat uw container niet sneller kon worden opgehaald is omdat de door u gestuurde fotos van de container niet werden goedgekeurd. De...
We hebben de status van uw order even bekeken.
De reden dat uw container niet sneller kon worden opgehaald is omdat de door u gestuurde fotos van de container niet werden goedgekeurd. De container was te hoog en onveilig beladen en zo mogen wij hem helaas niet meenemen. Na het afladen is uw container alsnog snel opgehaald. We hopen dat u naar aanleiding van deze terugkoppeling toch uw review zou willen herzien


Anoniem

4/10

Goede service helaas, was de container veel te vroeg wat ons veel extra werk heeft veroorzaakt.

Tips

Meer waarde hechten aan het aflever moment

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

We hebben naar uw order gekeken, U heeft een voorkeur aangegeven voor de middag levering. Zoals wij aangeven in de mails betreft dit ten allen tijden een voorkeur en kan de levering ook in de... We hebben naar uw order gekeken, U heeft een voorkeur aangegeven voor de middag levering. Zoals wij aangeven in de mails betreft dit ten allen tijden een voorkeur en kan de levering ook in de ochtend vallen. De order is uit eindelijk om 11:05 geleverd. Ons inziens hebben we ons best gedaan zo dicht mogelijk naar uw voorkeur te leveren en de container is geleverd naar aanleiding van de door u gestuurde instructies. We willen u dan ook vragen om uw review te herzien


FUCKPRAXIS

2/10

ZEER SLECHT

Tops

Communicatie slecht, komen afspraken niet na

Tips

HUUR HIER GEEN CONTAINER !!!

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

We hebben deze ochtend contact gehad.
Helaas door een foute koppeling heeft u geen sms gekregen dat de gewenste betaalmethode in uw regio niet mogelijk is. U heeft wel een mail gekregen dat we...
We hebben deze ochtend contact gehad.
Helaas door een foute koppeling heeft u geen sms gekregen dat de gewenste betaalmethode in uw regio niet mogelijk is. U heeft wel een mail gekregen dat we uw betaalmethode hebben gewijzigd zodat u met ideal kon betalen. Onze excuses dat u deze sms niet heeft gekregen. We hebben u voorgesteld om alsnog de container te komen leveren met een fikse korting als u hem met Ideal alsnog kon afronden.
We hebben de ict op de hoogte gesteld van deze bug, zodat dit niet meer voor zou moeten komen. Nogmaals excuses


Mevr Mertens

10/10

Super service en keurig afspraken na gekomen vriendelijk personeel


R Dekker

5/10

Duidelijkere informatie over de planning voor het ophalen zou prettig zijn want ik weet nu bijvoorbeeld nieteens of de container al weg is of dat hij er nog staat want ik wordt niet op de hoogte... Duidelijkere informatie over de planning voor het ophalen zou prettig zijn want ik weet nu bijvoorbeeld nieteens of de container al weg is of dat hij er nog staat want ik wordt niet op de hoogte gehouden over de planning dus dat is erg slecht geregeld.

Tops

levering ging super

Tips

Duidelijkere informatie over de planning voor het ophalen zou prettig zijn want ik weet nu bijvoorbeeld nieteens of de container al weg is of dat hij er nog staat want ik wordt niet op de hoogte... Duidelijkere informatie over de planning voor het ophalen zou prettig zijn want ik weet nu bijvoorbeeld nieteens of de container al weg is of dat hij er nog staat want ik wordt niet op de hoogte gehouden over de planning dus dat is erg slecht geregeld.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Een container ophaling duurt altijd 1-3 werkdagen. Dit is wat lastiger in te plannen, omdat lege containers in elkaar geschoven op de vrachtwagen meerdere stuks per keer vervoerd...
Beste Klant,
Een container ophaling duurt altijd 1-3 werkdagen. Dit is wat lastiger in te plannen, omdat lege containers in elkaar geschoven op de vrachtwagen meerdere stuks per keer vervoerd kunnen worden. Volle containers ophalen moet zorgvuldiger ingepland worden.
Als u specifiek een ophaaldatum wil weten kunt u ook altijd even telefonisch contact met ons opnemen. We zouden dan ook specifiek een datum af kunnen stemmen.
Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Praxis-kluscontainer.nl


Wesley Meere

10/10

Top

Tops

Binnen 12 uur neergezet en ook weer opgehaald


Anoniem

8/10

Keurig op tijd gebracht en opgehaald


ruben

8/10

Alles ging soepel

Tips

Even aangeven dat een vergunning 3 weken van te voren dient aangevraagd te worden bij de gemeente