Andreas Helmut Werre

Prima verlopen

Goed bereikbaar voor vragen

Heb ik niet

Op tijd. Duidelijke prijs

Stop met mails sturen. Veel te veel mails.
1x bestel 1x ophalen

Netjes, maar vreselijk duur voor de conditie van de container

Vriendelijke chauffeurs en geven duidelijke instructies en zijn erg handig met krappe plekken.

De container had heel veel gaten en was vreselijk verroest. Maakt niet uit maar leek wel of hij bijna uit elkaar viel. En €400 voor een 6 kuub is echt heel veel geld.

Praxis Kluscontainer

Ik volgde de keuze menu om goed container te kiezen, was niet duidelijk genoeg naar mijn mening. Ik wou zolder en de gehele huis opruimen en ik kos ook voor badkamer klus. Dus antwoord op mijn... Ik volgde de keuze menu om goed container te kiezen, was niet duidelijk genoeg naar mijn mening. Ik wou zolder en de gehele huis opruimen en ik kos ook voor badkamer klus. Dus antwoord op mijn vragen was huisraad afval container van 6m. Nu bleek dat ik bijvoorbeeld geen oud matras in nog gooien en behalve 400€ voor container moest nog 110€ bijbetaling doen i.v.m. deze matrasen die op de bodem van volle container zitten. Dus ik denk wel een goed en vriendelijke personeel maar de keuze menu moet nog wat duidelijker zijn, niet dat je bij ophalen een lijstje krijg wat er in niet kon en dan een extra factuur, vooral bij opruimklusjes wat eerder was wel aangegeven geen gevaarlijke stoffen,chemisch afval ect maar over matras stond er niets in.
Ten tweede, container is niet binnen aangegeven tijd afgeleverd. Met ophalen dezelfde.

Vriendelijk en betrokken personeel

Keuzehulp niet specifiek genoeg

Heel gief

Communicatie. Afspraken nakomen

Nvt

Goed contact, behulpzame klantenservice en container perfect geplaatst.

Nakomen van afhaaltijd op benoemde datum

Wilma Jackson

Wij hebben een container van jullie gehuurd. Die is heel snel geleverd en ook snel op ons verzoek opgehaald. De info in mail en op de site was goed. Helaas is bij het ophalen vd container, de... Wij hebben een container van jullie gehuurd. Die is heel snel geleverd en ook snel op ons verzoek opgehaald. De info in mail en op de site was goed. Helaas is bij het ophalen vd container, de container los geschoten en tegen het huis aangekomen wat tot schade aan het huis heeft geleid. Het enige commentaar vd chauffeur was dat we de volgende keer de container moet zo dicht bij het huis moeten laten zetten. 😳

Een proces opstarten waar schade gemeld kan worden

Alles

Nvt

Gaston Schols

Heel tevreden over geleverde diensten en afhandeling.

Betrouwbaar