Kundige en vriendelijke medewerker!

De jongen (Luuk?) die kwam bezorgen belde netjes, was ontzettend vriendelijk en kon overweg met een lastige situatie: smalle straat met auto's die in de weg stonden.

In de mail stond dat als ik niets deed, het ophalen zou worden ingepland. Vervolgens kreeg ik toch berichten met de vraag of de container opgehaald mocht worden. Omdat ik daar niet direct op... In de mail stond dat als ik niets deed, het ophalen zou worden ingepland. Vervolgens kreeg ik toch berichten met de vraag of de container opgehaald mocht worden. Omdat ik daar niet direct op reageerde, werd de planning niet gedaan. Overigens was een foto vooraf ook nodig. Niets doen kan dus helemaal niet: verkeerd geĆÆnformeerd. Ik belde om ernaar te vragen en toen kreeg ik alleen een automatisch antwoord met "bedankt, we gaan het ophalen inplannen". Kortom: communicatie kan verbeterd worden!

Evelien van Ruiten

Matig. Komt niet op afgesproken tijd en chauffeur niet erg attent.

Communicatie via Praxis prima.

Tijdstip van levering beter aangeven. Ik koos voor de optie 12.00-18.00. Container arriveerde om 07.30. Dit leverde problemen op met ruimte maken in de straat en buren die nog sliepen. Tijdstip van levering beter aangeven. Ik koos voor de optie 12.00-18.00. Container arriveerde om 07.30. Dit leverde problemen op met ruimte maken in de straat en buren die nog sliepen.
Daarnaast aangegeven gebeld te willen worden 30 min voor levering. Dit is bij beide bestellingen niet gebeurd.

Steekvlam

Top geregeld!

Heldere communicatie en stipt geleverd en afgevoerd. Zonder gedoe.

Prima, alles goed.

Vroeg bezorgd en opgehaald. Binnen een dag na bestelling.

Lmj Wester

Uitstekend

Snelle reacties en service. Maatwerk!

Als er alleen een grotere container voorhanden is, hier de klant niet extra voor laten betalen.

MJvST

Snel makkelijk en goed

Duidelijke informatie en uitstekende klantenservice

Super vriendelijk te woord gestaan
En een super snelle service

Alle

Prima, online bestellen en laten ophalen gaat erg soepel

Makkelijk te regelen

Duur

Heel slechf

Dag later gekomen zonder telefoontje

Fijn dat afspraken ook nog telefonisch gemaakt kunnen worden

Duidelijke communicatie

Inhoud van de containers wordt standaard vermeld maar was meer benieuwd naar afmetingen