Nette service.

Tops

Fijn het klantenportaal! Je kunt hier veel informatie vinden.

Tips

Iets meer informatie over het weer op laten halen melden bij de algemene informatie.

Goedendag
Heel mooi om te lezen dat de service zo goed is bevallen en dank je wel dat u dit dmv een review kenbaar maakt. Dit is waar we het voor doen!
Fijn weekend!

Rafael Lobij

Prima service, communicatie verliep goed.

Snelle levering, goede communicatie

Ga zo door

Goedendag Rafael,
Fijn dat je tevreden bent met onze service! Hier doen we het voor.
Bedankt en fijne dag!
Groeten, Manuel

Alles prima, container snel geleverd en snel afgehaald.

Tops

Ochtend gebeld, levering op hetzelfde dag

Hallo,
Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen. We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent!

De chauffeur.

Tips

Kom de container halen op de afgesproken dag. Foto maken en dan de container een paar dagen laten staan vraagt om ongevraagd afval van anderen, waar jezelf niets aan kan doen

Hallo
Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We staan graag voor je klaar.

Goedendag
Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review!
Heel fijn weekend gewenst

I was called and thanks

Hello,
Thanks for the nice feedback
Have a great weekend
Regards, Manuel

Lin Tan

Levering en ophalen was niet op tijd en mijn schema werd verstoord, als het op tijd had gekund was het perfect geweest.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Jammer om te horen dat je schema verstoord is, we doen graag ons best om alles op tijd te leveren en ophalen. Hopelijk kunnen we de volgende keer alles netjes op tijd voor je leveren.... Jammer om te horen dat je schema verstoord is, we doen graag ons best om alles op tijd te leveren en ophalen. Hopelijk kunnen we de volgende keer alles netjes op tijd voor je leveren.
Groeten,
Badr

Alles is goed geregeld..

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Bedankt voor de positieve feedback, dat vinden onze collega's ontzettend fijn om te horen.
Groeten,
Badr

g de Moor

Makkelijk besteld een schappelijke prijs en snel geleverd worst goed op de hoogte gehouden via de mail als je datum verloopt.

Goedendag Dhr de Moor,
Bedankt voor het achterlaten van uw positieve bericht mbt onze service.
Dat is waar we naar streven!