Op tijd creatief over neerzetten

Roland giesen

service

nvt

P Bot

Zeer slecht, besteld een 4 kuub en krijg een 3 kuub, het bedrijf heeft 3 of 6 kuub. Na bellen 6 kuub laten staan moest 20 cm onder de rand blijven terwijl een 6 kuubs hetzelfde bij dat bedrijf kost... Zeer slecht, besteld een 4 kuub en krijg een 3 kuub, het bedrijf heeft 3 of 6 kuub. Na bellen 6 kuub laten staan moest 20 cm onder de rand blijven terwijl een 6 kuubs hetzelfde bij dat bedrijf kost als bij praxis een 4 kuubs.

Snelle reactie van persoon bij praxis.

2e persoon over ophalen container snapte na 3 x uitleggen nog steeds niet dat de container dezelfde dag al weg was. Containers aanbieden die wel leverbaar zijn en niet zulke belachelijke prijzen... 2e persoon over ophalen container snapte na 3 x uitleggen nog steeds niet dat de container dezelfde dag al weg was. Containers aanbieden die wel leverbaar zijn en niet zulke belachelijke prijzen ervoor rekenen

Joost Henze

Snel een eenvoudig te bestellen

henk Lemmen

Goede levering en chauffeurs

goed

ML

Met uitzondering van:
- het voldoen van de rekening (waar ik met mijn CC maar niet doorheen kwam) en
Met uitzondering van:
- het voldoen van de rekening (waar ik met mijn CC maar niet doorheen kwam) en
- het bandje dat ik in de avond kreeg, terwijl ik op basis van de info op de internet pagina verwachtte dat er tot 23.59 uur gebeld kon worden,

helemaal TOP en niets op aan te merken!

Vriendelijkheid, het initiatief dat genomen werd om contact met mij te zoeken na de derde poging met mijn CC, de onderstuening die ik kreeg maar vooral de wil om het voor mij zo makkelijk mogelijk... Vriendelijkheid, het initiatief dat genomen werd om contact met mij te zoeken na de derde poging met mijn CC, de onderstuening die ik kreeg maar vooral de wil om het voor mij zo makkelijk mogelijk te maken!

Check even de bereikbaarheid op de site. Nu lijkt het of er tot 23.59 uur gebeld kan worden: https://checkout.praxis-kluscontainer.nl/account/klantenservice

Frans peter Janssen

Keurig geregeld allemaal

Netjes en snel

Top!

Snel geregeld

Ophalen was niet via de link te regelen