Goed meedekend, kon snel geleverd en opgehaald worden

Goed contact

Moest keer verplaatst worden

E. van Oorschot

We hadden een 4m³ contante besteld, echter kregen wij een 3m³ geleverd. Na dit te hebben aangegeven hebben we wel vrij snel het verschil qua huurbedrag terug gekregen.

Goede website en service

Tips

Geef aan dat jullie niet zelf en niet alle containers leveren. Wij hadden beter bij de leverancier van de container zelf kunnen bestellen.

R Haan

Super fijn!

Tops

Geweldige service! Wij wisten van te voren niet eens dat dit kon. We zijn erg blij dat we van jullie service gebruik hebben mogen maken. Dank jullie wel!

Tips

Geen tips! Ga zo door... En we zullen in de toekomst nog wel eens gebruik maken van jullie service!

Paul Campora

Good service

Rommelig! We huurden via een andere website, maar kregen mail van pracis tegen een hoger tarief. Zorg dat je een naam voert! Chauffeur was erg vriendelijk en nauwkeurig bij het plaatsen. Een topper!... Rommelig! We huurden via een andere website, maar kregen mail van pracis tegen een hoger tarief. Zorg dat je een naam voert! Chauffeur was erg vriendelijk en nauwkeurig bij het plaatsen. Een topper! De medewerker op de telefonische dienst was bij eerste contact erg onduidelijk, waardoor wij niet wisten of zij nu de financien ging regelen.

Chauffeur

Tips

Elke website zijn eigen bevestiging en afrekening

Sophie Gemen

Uitstekend

Tips

Er zat een half grasveld in

W. Hoogdorp

Goede service, snelle levering en adequate ophaal service.

Margreet Koning

Het huren verliep vlot en eenvoudig. Goede service.

Tops

Prettig verlopen, er werd rekening gehouden met het feit dat ik er pas wat later kon zijn.