Niet best. Naheffing moeten betaling. Verkeerd voorgelicht of bedonderd.

Duidelijkheid op de site

Tips

Niet op basis van foto naheffen

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
In schone puin containers zijn alleen harde steensoorten toegestaan omdat deze containers gerecycled worden. Als u gemixt afval afvoert komt u op een bouwsloop of grofvuil container uit, deze zijn inderdaad duurder.
U heeft geen naheffing gehad, maar betaald voor het afvoeren van gemixt afval zoals ook in uw container zat.
Op de website staan alle afvalstromen en containerprijzen vermeld, u kunt ons ook altijd even bellen voor meer informatie.
Praxis-kluscontainer.nl

Op tijd geleverd en opgehaald. Prima personeel, zowel aan de telefoon als bij aflevering. Product voldeed aan de verwachtingen.

Riens Onnink

Prima, maar niet alles.

Tops

Ik huur 1 bakkie en vervolgens krijg ik daar 9 mails over. Belachelijk, ik heb meer te doen. Alle webshops doen het in 2 mails : 1 opdrachtbevestiging en 1 faktuur.

Tips

max. 2 mails naar de huurders sturen.

Het was prima. De container werd geleverd zoals afgesproken. Voor het ophalen werd wel gevraagd om foto’s van de bepakte container wat mij vooraf niet helemaal duidelijk was. Dit leverde even... Het was prima. De container werd geleverd zoals afgesproken. Voor het ophalen werd wel gevraagd om foto’s van de bepakte container wat mij vooraf niet helemaal duidelijk was. Dit leverde even onduidelijkheid op maar was al snel opgelost.

Snel, zoals afgesproken

Tips

Vooraf duidelijker communiceren over het ophalen van de container en de foto’s die daarvoor worden gevraagd. Daarnaast kwam ik er ook laat achter dat er een vergunning nodig was voor de plaatsing.... Vooraf duidelijker communiceren over het ophalen van de container en de foto’s die daarvoor worden gevraagd. Daarnaast kwam ik er ook laat achter dat er een vergunning nodig was voor de plaatsing. Zeker wanneer klanten in stedelijk gebied containers bestellen zou er duidelijker gewaarschuwd kunnen worden.

Ronald

Zeer positief. De mannen die de container kwamen brengen en halen waren relaxte mensen. Halen en brengen was in no time gebeurd.

Joop De Jong

Super en lekker op tijd

Tops

Het hele plaatje was super👍🏻

Dick Biemans

Uitstekend

Behulpzaam, goed te bereiken en klantvriendelijk

Tops

Dachten mee aan waar de container kon staan en deden daar ook de moeite voor

Prima, alles op tijd uitgevoerd