Nattanit Panitnantanakul

Responsive and helpful.

R Jansen

Voor herhaling vatbaar.

Corry

De container werd op tijd gebracht en ook weer opgehaald

Venkatesh Redlapalli

Quite expensive and not flexible. Got a call 5mins before delivery or pick up. I should have been informed 1 hour atleast in advance.

Ali O

Jaa ging wel goed, heb wel een puntje maar dat zet ik in de tips

Tops

Ik vind de meneer die de container kwam leveren en ophalen super aardig! Top gozer.

Een andere top, ik kreeg de container snel, na het betalen kwam die een dag later, zoals beloofd

Tips

Het meeverhuren of verkopen van een afdekzeil zou misschien handig zijn, voor 10 euro ofzo zou ik het wel doen, want vond gwn niet chill dat andere ook spullen erbij gooiden.

Ophalen van...

Ophalen van de containers plannen moet denk wel echt beter kunnen. Ik heb heelvaak gebeld met praxis kluscontainers, wel altijd bereikbaar maar vind beetje lastig dat het niet duidelijk is wanneer de containwr word opgehaald. Er word toch overal en altijd gewerkt met een planning, word die gewoon niet vrijgegeven aan een klant? Wilde er graag bij zijn bij het ophalen vandaar dat ik het ook graag wilde weten.

Makkelijk te bestellen, snel en goede afspraken levering en ophalen. Aardige kundige chauffeurs.

Snelle reactie en Goede chauffeurs

De service en communicatie laat te wensen over. Door de inschattingsfout van een chauffeur hebben we vertraging en extra kosten opgelopen bij onze bouwer. Hij moest hierdoor een dag wachten omdat... De service en communicatie laat te wensen over. Door de inschattingsfout van een chauffeur hebben we vertraging en extra kosten opgelopen bij onze bouwer. Hij moest hierdoor een dag wachten omdat hij alleen zijn werkzaamheden uit kon voeren als de nieuwe container er stond en hij heeft hiervoor kosten bij ons in rekening gebracht doordat hij niet kon beginnen. Behoorlijk belabberd jullie service. Een compensatie voor het ongemak zou op zijn plaats zijn. Ook dat jullie niet inzien dat jullie iets fout gedaan hebben

Tips

Communicatie er is niks gecommuniceerd en daardoor zijn we nu op extra kosten gejaagd. De chauffeur is de ingeplande aflevering weg gereden zonder de container om te wisselen Door een... Communicatie er is niks gecommuniceerd en daardoor zijn we nu op extra kosten gejaagd. De chauffeur is de ingeplande aflevering weg gereden zonder de container om te wisselen Door een inschattingsfout. Ook de afhandeling van een klacht laat te wensen over. Ga ik gesprek met mensen, op een feedback formulier reageren waarbij ik niet terug kan mailen (want no reply e-mail adres), mail met een email adres waar wel op gereageerd kan worden...