Snelle levering en ophaalservice. Vriendelijk personeel

Zivko Graovac

Was alles snel en goed geregeld,brengen en afhalen,kortom top!

Herbert Doeve

Goede service.

Goed en vriendelijk

E.R Mac Intosh

Na bestelling is de container conform bezorgd. Maar nadat had doorgegeven dat de container kon worden op gehaald heeft men zich niet aan de gemaakte afspraak gehouden. Praxis- kluscontainer heeft... Na bestelling is de container conform bezorgd. Maar nadat had doorgegeven dat de container kon worden op gehaald heeft men zich niet aan de gemaakte afspraak gehouden. Praxis- kluscontainer heeft mij per mail toegezegd de container op 16-07-2021 op te halen. De container is tot vandaag 18-07-2021 nog niet opgehaald.Men heeft zich niet aan de gemaakte afspraak gehouden.

Snel geleverd en opgehaald?

D. Westhoff

Efficient en snel. Ook prijs-kwaliteit verhouding klopt

Marc Wijnands

Snelle levering, aardig personeel.

Prima. Doet niet moeilijk.

Koen Laureij

De communicatie had beter gekund. Persoonlijk had ik graag een tijdvak gehad waarin de container geleverd zou worden. Vanwege drukte kon dat nu niet worden geregeld werd er gezegd. In plaats daarvan... De communicatie had beter gekund. Persoonlijk had ik graag een tijdvak gehad waarin de container geleverd zou worden. Vanwege drukte kon dat nu niet worden geregeld werd er gezegd. In plaats daarvan zou de chauffeur bellen als hij onderweg was, maar die belde pas toen hij al voor de deur stond. Gelukkig op het laatste moment kunnen voorkomen dat de container op de verkeerde plek werd gezet. Overigens een hele aardige en meedenkende chauffeur! Bij ons werd overigens een 6m3 container gebracht omdat de 3m3 containers op waren. Kregen echter pas een dag later bericht dat we de container voor de helft mochten vullen.