J.C. van Dooren

Wert op een heel ander tijdstip gebracht dat afgesproken was toevallig thuis toe hij kwam

Sander van Delden

Snelle online reactie. Vriendelijke bezorger van container

Debbie

Super efficient.

Dollart

Duidelijke en service gerichte klantenservice en levering top

Farnaz Mohammadi

Ging super goed

H J A Rasenberg

Het is jammer dat het dagen duurt dat de container op gehaald wordt . iedereen gooit ongevraagd er in iets in .Waar ik verantwoordelijk voor bent. Waarom geef u er geen net bij die ik er overheen... Het is jammer dat het dagen duurt dat de container op gehaald wordt . iedereen gooit ongevraagd er in iets in .Waar ik verantwoordelijk voor bent. Waarom geef u er geen net bij die ik er overheen kan doen eventueel met slot . Die jullie alleen kunnen openen.scheelt jullie werk en de klant ergernis.Een luisterend was goed

Marjolein Bogaarts

Ik heb onjuiste informatie gekregen. Met mij is telefonisch de afspraak gemaakt dat de container in de ochtend geleverd zou worden. Dit had men niet mogen afspreken blijkbaar. De container was er... Ik heb onjuiste informatie gekregen. Met mij is telefonisch de afspraak gemaakt dat de container in de ochtend geleverd zou worden. Dit had men niet mogen afspreken blijkbaar. De container was er om 6 uur in de avond ipv 's ochtends.

Vriendelijk, deskundig, snel, behulpzaam

Jos van Sleuwen