Koen Laureij

De communicatie had beter gekund. Persoonlijk had ik graag een tijdvak gehad waarin de container geleverd zou worden. Vanwege drukte kon dat nu niet worden geregeld werd er gezegd. In plaats daarvan... De communicatie had beter gekund. Persoonlijk had ik graag een tijdvak gehad waarin de container geleverd zou worden. Vanwege drukte kon dat nu niet worden geregeld werd er gezegd. In plaats daarvan zou de chauffeur bellen als hij onderweg was, maar die belde pas toen hij al voor de deur stond. Gelukkig op het laatste moment kunnen voorkomen dat de container op de verkeerde plek werd gezet. Overigens een hele aardige en meedenkende chauffeur! Bij ons werd overigens een 6m3 container gebracht omdat de 3m3 containers op waren. Kregen echter pas een dag later bericht dat we de container voor de helft mochten vullen.

Prima ervaring netjes op tijd opgehaald.

Chantal Martes

Heel goed!!

Goed gemakkelijk en snel.

Wij zijn heel erg tevreden
Snelle service

A Timmer

Maandagmorgen om 8 uur gebeld voor een puincontainer die werd om 11 uur gebracht. Geweldig wat super optijd. Ophalen na een bericht met een foto toegevoegd van de volle container de volgende dag.... Maandagmorgen om 8 uur gebeld voor een puincontainer die werd om 11 uur gebracht. Geweldig wat super optijd. Ophalen na een bericht met een foto toegevoegd van de volle container de volgende dag. Keurig op tijd alles.Vriendelijke chauffeurs met kennis van zaken. Top.

C.W. sewmar

Goede, snelle en vertrouwde service, TOP!!!

Goede service en snel geregeld

Goede prijs/kwaliteit, snelle en attente Customer Service