Ging goed en vlot. Wel veel mails en wordt daardoor soms een beetje onoverzichtelijk (ook in combinatie met zand los gestort).

geen verrassingen

minder emails

Jeannet ekelmans

Jeroen

Alles soepel verlopen, de ondersteuning telefonisch en via de mail perfect.

Tops

Medewerker Ricardo heeft snel op support mails gereageerd zowel telefonisch als via de mail. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Hanny Valk

Heel goed

Tops

Goed geregeld en snel geleverd.
Ook fijn dat je van te voren weet wanneer het gebracht wordt.

Tips

Geen alles is goed verlopen.

Karin Kühlkamp

Prima te regelen via de site, alles verder goed verlopen.

Alles ging goed, maar ik vroeg om mijn afdekzeil te verwijderen en voor mijn deur te laten staan en het verdween gewoon.

Goed en makkelijk

Niet best. Naheffing moeten betaling. Verkeerd voorgelicht of bedonderd.

Duidelijkheid op de site

Tips

Niet op basis van foto naheffen

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
In schone puin containers zijn alleen harde steensoorten toegestaan omdat deze containers gerecycled worden. Als u gemixt afval afvoert komt u op een bouwsloop of grofvuil container uit, deze zijn inderdaad duurder.
U heeft geen naheffing gehad, maar betaald voor het afvoeren van gemixt afval zoals ook in uw container zat.
Op de website staan alle afvalstromen en containerprijzen vermeld, u kunt ons ook altijd even bellen voor meer informatie.
Praxis-kluscontainer.nl

Op tijd geleverd en opgehaald. Prima personeel, zowel aan de telefoon als bij aflevering. Product voldeed aan de verwachtingen.