De sessies met Richard zijn voor mij heel waardevol geweest. Zijn persoonlijke benadering is voor mij een uitnodiging geweest om die dingen op tafel te krijgen die op tafel moesten komen. Dat heeft... De sessies met Richard zijn voor mij heel waardevol geweest. Zijn persoonlijke benadering is voor mij een uitnodiging geweest om die dingen op tafel te krijgen die op tafel moesten komen. Dat heeft me verder geholpen mijzelf steeds meer een plek te geven.

Een jaar lang heb ik de prettige, professionele en eerlijke begeleiding van Richard mogen ervaren. Ik kon mij vrijwel direct openstellen voor de dingen die ik als last ervaar. Richard hielp mij op... Een jaar lang heb ik de prettige, professionele en eerlijke begeleiding van Richard mogen ervaren. Ik kon mij vrijwel direct openstellen voor de dingen die ik als last ervaar. Richard hielp mij op weg en te voelen wat ik nodig heb. Ik heb zoveel mooie inzichten gekregen over mijzelf, wie ik ben, hoe ik in het leven sta en wil staan in relatie tot mijzelf en anderen. De familie opstellingen tijdens de sessies, die soms heftig maar vooral waardevol en helpend waren, hielpen mij om tot de kern te komen. Daardoor ben ik milder geworden, naar mezelf en ook naar anderen. Het leven blijft een zoektocht, je vindt en verliest mensen en ik leer steeds meer van mezelf te houden en te voelen wat ik daarvoor nodig heb. Richard hielp mij daarbij. Zijn integere benadering gun ik iedereen.

E.m.

Erg prettig in het contact, ik kon me volledig openstellen voor wat zich aan diende in de opstellingen . Het heeft mij verder geholpen in de thema's die speelden.

Mijnnaam

Ik heb Richard nodig gehad. Zijn invalshoeken, zijn vertaling van situaties, zijn intuïtieve benadering, zijn kritische noten. Hij hielp me om zelf meer ruimte in te mogen nemen. Om in het dagelijks... Ik heb Richard nodig gehad. Zijn invalshoeken, zijn vertaling van situaties, zijn intuïtieve benadering, zijn kritische noten. Hij hielp me om zelf meer ruimte in te mogen nemen. Om in het dagelijks leven nieuwe overtuigingen uit te proberen. Ik zat vast, hield veel te veel ballen in de lucht. De sessies met Richard hebben mij geholpen om lichter en speelser te gaan leven.

Helaas geen prettige ervaring. Star. Bevooroordeeld.

Reactie Praktijk voor Psychosociale Therapie & Familieopstellingen Richard Braun:

Ik herken me niet in dit beeld of in deze score. Maar vervelend voor u dat het geen goede match was. Daarom zijn kennismakingsgespreken zo belangrijk en bij mij vrijblijvend en kosteloos om te... Ik herken me niet in dit beeld of in deze score. Maar vervelend voor u dat het geen goede match was. Daarom zijn kennismakingsgespreken zo belangrijk en bij mij vrijblijvend en kosteloos om te kijken of er voldoende vertrouwen en veiligheid is. Een moment om te ervaren of we elkaars 'taal' spreken. Ik heb bovenstaande nog nooit teruggekregen van een client in een gesprek, meestal het tegenovergestelde. Maar niets menselijks is mij vreemd(Terentius). Dus mocht dit zo overgekomen zijn, mijn excuus. Hoop dat u mij een kans geeft dit recht te zetten of wellicht bij een collega een beter match heeft.

A.

Ik heb de sessies als erg prettig ervaren. Familieopstellingen werkte erg goed bij mij we hebben echt iets opengebroken. Verder veel gepraat en Richard heeft een open blik op de wereld niet... Ik heb de sessies als erg prettig ervaren. Familieopstellingen werkte erg goed bij mij we hebben echt iets opengebroken. Verder veel gepraat en Richard heeft een open blik op de wereld niet veroordelend en laat je ook zelf nadenken waarom je de dingen doet zoals je ze doet.

R

Het contact met Richard was plezierig (2017). Nuchter. Duidelijk. Open. Hij schroomt niet verder te kijken dan alleen zijn kennisgebied en eventueel door te verwijzen. Ik heb Richard ervaren als... Het contact met Richard was plezierig (2017). Nuchter. Duidelijk. Open. Hij schroomt niet verder te kijken dan alleen zijn kennisgebied en eventueel door te verwijzen. Ik heb Richard ervaren als iemand die het beste voor zijn client wil.

Peter Verschuren

Ondanks dat het voor mij een hele stap was in eerste instantie merkte ik aan de telefoon bij de eerste kennismaking dat het gesprek vanzelf ging. Zo was het ook tijdens de intake en de rest van de... Ondanks dat het voor mij een hele stap was in eerste instantie merkte ik aan de telefoon bij de eerste kennismaking dat het gesprek vanzelf ging. Zo was het ook tijdens de intake en de rest van de behandelingen. Gewoon een goede klik in alle rust zonder druk. Gewoon een fijn mensenmens.

In contact met Richard Braun leerde ik stromen in een leven met mogelijkheden.
In contact met Richard Braun leerde ik stromen in een leven met mogelijkheden.
Twee en een half jaar geleden was ik, opnieuw, ernstig depressief. Ik stond op de wachtlijst van IP - GGZ. Bij Richard kon ik vrijwel direct terecht! Toen ik de steile trappen van het oude pand aan de Vismarkt beklom was ik moe, het leven had haar glans verloren. Toen ik anderhalf uur later, de trappen afdaalde opende ik de deur naar leven; diezelfde middag nog bezocht ik een buur- winkel met mooie dingen en... ze raakten mij weer!
Wat een overbrugging zou worden naar de therapie bij IP-GGZ werd een lang contact, naast eerder genoemde therapie.
Bij Richard leerde ik eerst mijzelf te voeden. Daarna om mijzelf te voelen . Dit laatste was niet makkelijk voor mij, ik raakte geïrriteerd en kwam in verzet. Pas veel later viel het kwartje en nog vallen vele puzzelstukjes op hun plek.
Nu ik de deur van het pand definitief achter mij sluit voel ik mij een vrij mens. Opgenomen in de stroom van het leven, verbonden. In zijn benadering hiervoor put Richard uit ongelooflijk veel bronnen; zoals EFT, opstellingen en zijn brainstorm van mogelijkheden. Soms wat dat voor mij te veel en vooral te snel. Voor mij was dan de kunst hierin mijn eigen weg te bewandelen. Kiezen uit overvloed. Dankjewel Richard voor je persoonlijke en zeer zorgzame inzet.

Praktijk Richard Braun

Ik heb dr bezoeken als zeer prettig ervaren er werd echt naar je geluisterd en vragen gesteld zodat je aan het denken werd gezet
Ik vond deze gesprekken waardevoller als mijn eerdere...
Ik vond deze gesprekken waardevoller als mijn eerdere ervaringen met reguliere psygologen