Ik heb de therapie familieopstelling gedaan en heb de begeleiding van Richard als zeer prettig ervaren.

Ben goed behandeld en men wist goed mijn situatie te schetsen en daar heb ik heel veel aangehad zodat ik hiermee aan de slag kon.

Afina

Richard weet je snel op je gemak te stellen . Er is een mooi evenwicht in begripvol luisteren en het vertalen hiervan naar de dagelijkse praktijk van het leven.... Ik heb voldoende inzichten... Richard weet je snel op je gemak te stellen . Er is een mooi evenwicht in begripvol luisteren en het vertalen hiervan naar de dagelijkse praktijk van het leven.... Ik heb voldoende inzichten gekregen om weer verder te kunnen. Dank Richard!

Pieter

Ik heb de begeleiding door Richard als zeer prettig ervaren. Op een menselijke manier en met de juiste middelen heeft hij mij goed geholpen. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van zijn... Ik heb de begeleiding door Richard als zeer prettig ervaren. Op een menselijke manier en met de juiste middelen heeft hij mij goed geholpen. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van zijn kennis en zijn warme persoonlijkheid.

Ronald V

Bij het belrondje langs diverse behandelaars viel me zijn duidelijkheid op en zijn positieve en nuchtere manier van zaken benaderen. Omdat ik zelf niet goed meer in staat was om belangrijke van... Bij het belrondje langs diverse behandelaars viel me zijn duidelijkheid op en zijn positieve en nuchtere manier van zaken benaderen. Omdat ik zelf niet goed meer in staat was om belangrijke van onbelangrijke zaken te onderscheiden was het voor mij een verademing om Richard tegenover me te hebben die rustig bleef luisteren en de juiste vragen wist te stellen maar ook signalen juist te interpreteren.

De behandeling heb ik als prettig ervaren, in een fijne omgeving. Richard neemt de tijd, luistert en reageert zonder oordelen. Ik vond het bijzonder om te ervaren dat Richard in mijn proces van... De behandeling heb ik als prettig ervaren, in een fijne omgeving. Richard neemt de tijd, luistert en reageert zonder oordelen. Ik vond het bijzonder om te ervaren dat Richard in mijn proces van herstel mét mij heeft gewerkt ipv tegenover mij met goede raad en daad. De sessies hebben mij veel inzichten gegeven waardoor mijn kijk op mijn persoonlijke leven en mijn omgeving is veranderd. Kwartjes zijn gevallen waardoor ik veel kan verklaren. Heel fijn!

Het is gemakkelijk contact met Richard te krijgen. Het is een plezierige omgeving en ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.

Sanne Kern

Richard is goed te bereiken zowel telefonisch als via de mail. Eenmaal in gesprek, voelde ik mij meteen op mijn gemak. Goede verhelderende gesprekken, die mij weer verder hebben geholpen in mijn... Richard is goed te bereiken zowel telefonisch als via de mail. Eenmaal in gesprek, voelde ik mij meteen op mijn gemak. Goede verhelderende gesprekken, die mij weer verder hebben geholpen in mijn zoektocht.

Jeannette Besteman

Richard is een heel fijn en rustig persoon. Ik voelde me gelijk op mijn gemak . Het was duidelijk dat ik gehoord en gezien werd en dat werkt al helend. Tijdens gesprek vervloeid het in een... Richard is een heel fijn en rustig persoon. Ik voelde me gelijk op mijn gemak . Het was duidelijk dat ik gehoord en gezien werd en dat werkt al helend. Tijdens gesprek vervloeid het in een familieopstelling, waardoor ik mijn rol zoals het vroeger thuis ging heel duidelijk voelde. Wonderbaarlijk is er tijdens de 1,5 uur blijkbaar veel verandert in mijzelf. Voel me een ander mens. Kan beter met familie omgaan. En onbewust verandert familie mee met mijn verandering. Als ik Richard hierin weer nodig heb, ga ik zeker weer terug. Ik zou hem zeker aanbevelen. Een mens die goed op de grond staat en gevoelsmatig helemaal kan inleven. Gezien worden, daar gaat het om. Dank je wel Richard.

De opstellingen bij Richard zijn mij heel goed bevallen.
Door integer en heldere en duidelijke aanpak voelde ik me veilig.
De sessies liepen makkelijk doordat Richard goed aanvoelde...
De opstellingen bij Richard zijn mij heel goed bevallen.
Door integer en heldere en duidelijke aanpak voelde ik me veilig.
De sessies liepen makkelijk doordat Richard goed aanvoelde wat en hoe iets te vragen of zeggen.
Op creatieve/deskundige manier werd het probleem achter het probleem duidelijk en in harmonie gebracht/geheeld, wat ik ook heel goed kon voelen.
heel goed kon voelen!!