Betsie

Ze heeft passie en liefde voor haar werk. Dit straat ze uit in haar contact met mij als patiënt. Geen vraag of opmerking is raar.
Denkt goed mee, en controleert de huid ook goed. Waardoor ze...
Denkt goed mee, en controleert de huid ook goed. Waardoor ze altijd een stapje voor is

j van oosten van essen

Heel serieus genomen en je staat bij ze op nr 1 dat ze goed werk afleveren

Linda Booij-Sportel

Ze zijn vriendelijk, professioneel en nemen de tijd voor je. Ze zijn ook zeer deskundig

Aniek

Inge is een professionele, enthousiaste dame die haar vak goed verstaat.
Ze stelt je op je gemak en legt duidelijk uit hoe de behandeling er uit zal zien.
Ook de resultaten zien er...
Inge is een professionele, enthousiaste dame die haar vak goed verstaat.
Ook de resultaten zien er veelbelovend uit!

M. Lubbelinkhof

Omdat ze duidelijk zijn en zelf ook zien ( uit ervaring) wanneer een behandeling pijnlijk is terwijl ik dan zelf denk, niets zeggen. Signaliseert de therapeute het wel. En ze stellen je op je gemak

Lies

Zeer betrokken en altijd aandacht ook voor jezelf als persoon. Meedenkend in oplossingen en tips.

Marloes

Ik kon snel terecht en mijn klacht wordt serieus genomen. Tevens wordt er niet alleen gekeken waar ik voor kom maar ook naar de rest van mijn lijf.

Cindy

Kleinschalig, goede apparatuur, prettige therapeute, persoonlijk, vertrouwd, duidelijk

Natasja Pape

Hun kennis, hoe ze behandelen, de omgang, gemoedelijk, vriendelijk en spontaan en ik kan er op de fiets naar toe.