MN

Inge en haar medewerkers zijn ontzettend deskundig. Daarnaast kunnen zij zich goed in de patiënt verplaatsen. Dit zorgt voor een goede band. Je kunt ze altijd vragen stellen en maken altijd tijd... Inge en haar medewerkers zijn ontzettend deskundig. Daarnaast kunnen zij zich goed in de patiënt verplaatsen. Dit zorgt voor een goede band. Je kunt ze altijd vragen stellen en maken altijd tijd voor je. Ik zou nergens andere naar toe willen

De huidtherapeut is goed betrokken bij het probleem. Informeert en legt de gegevens vast. Werkt hygiënisch en betrouwbaar

Ik ben tevreden over de behandeling, ook al zou ik me een beter resultaat kunnen voorstellen, maar dat is niet reël

Natasja Pape

Ze geeft me n vertrouwd gevoel. Bespreekt t met mij hoe en wat. Ben nog maar net 2x geweest, maar t werkt wel.

Jeanet

Ze weet waar ze over praat en kan goed uitleggen waarom en hoe ze mij behandeld. Ook is er naast serieuze zaken ook ruimte voor humor wat weer relativeerd. Al met al ern fijne huid/oedeem therapeut!!

Ze zijn erg goed in hun werk. En leggen alles uit wat ze doen. En hoe je thuis ook dingen kunt doen zodat het voor jezelf ook beter wordt

De deskundigheid, de zorgvuldigheid en drempelverlagend

Openheid over de behandeling en behandelmethodes.