Nou ik lymfoedeem mijn benen waren dik van vocht. Nu ik naar de huidterapeut ga zijn mijn benen dunner geworden. En zij heeft mij steunkousen aan gemeten.

Linda Booij-Sportel

Ze is professioneel en weet heel goed waar ze het over heeft. Daarbij staat ze open voor de input van de cliënt

Sharon Oude Booijink

Omdat Inge je heel goed begrijpt. Ze is professioneel, deskundig en weet waar ze het over heeft. Ze kijkt samen met je naar je klacht en naar de beste behandeling die bij je huid past. Ze bespreekt... Omdat Inge je heel goed begrijpt. Ze is professioneel, deskundig en weet waar ze het over heeft. Ze kijkt samen met je naar je klacht en naar de beste behandeling die bij je huid past. Ze bespreekt tussentijds en na de behandeling de resultaten en geeft tips/instructies mee om het beste resultaat te behalen, ook thuis. Ze is erg aardig en leuk in de omgang. Ze is professioneel en deskundig, maar houdt ook van een grapje tussentijds. En dat is onder andere wat mij zo ongelofelijk aanspreekt. Ze heeft veel humor en is gewoon een erg fijn persoon. Het voelde direct vertrouwd, veilig en goed. Sinds ik daar behandelingen heb ondergaan, is mijn huid echt heel erg verbeterd. Dit geeft mij enorm veel zelfvertrouwen terug en ook voor in de toekomst stemt het mij blij. Inge en de andere huidtherapeuten die bij haar werken zijn allemaal erg professioneel en gaan met je stapsgewijs naar het behalen van jouw doel, het verbeteren van je huid. Heel prettig!!!