Deskundigheid
Bereikbaarheid
Vertrouwen
Duidelijkheid

C. Roelofs

Leuke juf, met kennis van zaken, oog voor het kind (en ouder).

Hoe gevonden?

Advies van school naar logopedie, ook voor deze praktijk. En advies vanuit omgeving.

Eigenschappen logopedist?

Leuke juf met kennis van het vak, daarnaast open voor vragen en/of opmerkingen. Correct in werken.

Marije Peters

Ik ben heel tevreden over de behandelperiode bij Praatjuf. Mijn dochter ging er met veel plezier heen en heeft er spelenderwijs veel geleerd! Iris stelde (zoals het hoort) het kind centraal, maar... Ik ben heel tevreden over de behandelperiode bij Praatjuf. Mijn dochter ging er met veel plezier heen en heeft er spelenderwijs veel geleerd! Iris stelde (zoals het hoort) het kind centraal, maar werkte op een prettige manier samen met ons als ouders. Ik kan Praatjuf iedereen aanraden.

Hoe gevonden?

Zowel de basisschool als peuterspeelzaal beveelden Praatjuf aan, ook een vriendin had al goede ervaring.
Ik heb de site bezocht voor meer info over deze praktijk.

Eigenschappen logopedist?

Onze Praatjuf was Iris. Zij is erg vriendelijk, geduldig en creatief. Soms wat chaotisch, maar hier ondervond mijn dochter geen hinder van.

marion stielstra

Lieve duidelijk praat juf. ze had geduld met Stijn en ze heeft gen goed geholpen. Kim Vermeulen , bedankt voor alles. Groetjes Stijn stielstra

Hoe gevonden?

Op advies van de juf van de basisschool zijn we bij de praat juf gekomen. Eerst had Stijn logopedie bih een ander maar dat was geen succes. Wij zijn erg blij dat we bij de praat juf zijn geweest.

Geduld.lief,duidelijkheid, deskundig

Mireille van Kempen

Mijn beide meiden zijn met veel plezier naar Kim gegaan.

Via school

Vriendelijk en vertrouwen

Ik was er zelf van overtuigd dat ik een gevaarlijke keelaandoening had, maar de Praatjuf hielp mij, na doorverwijzing door de KNO-arts, in twee maanden blijvend van mijn pijn af. Niet te geloven... Ik was er zelf van overtuigd dat ik een gevaarlijke keelaandoening had, maar de Praatjuf hielp mij, na doorverwijzing door de KNO-arts, in twee maanden blijvend van mijn pijn af. Niet te geloven dat ze mij na zestig jaar nog kon aanleren om op de juiste manier te ademen!

Hoe gevonden?

Ik heb rondgevraagd. Vreemd genoeg kon de huisartsenpraktijk in hetzelfde gebouw me niet over Praatjuf adviseren. Misschien toch eens samen koffiedrinken?

Eigenschappen logopedist?

Ik had eerst niet door wat precies het plan achter mijn behandeling was, todat na enkele weken de klachten ineens snel afnamen... Bij mij werkte dat prima, zo. Sara zei zelf dat ze zich... Ik had eerst niet door wat precies het plan achter mijn behandeling was, todat na enkele weken de klachten ineens snel afnamen... Bij mij werkte dat prima, zo. Sara zei zelf dat ze zich specialiseert in kinderen, maar hielp mij resoluut van mijn klachten af.

Goede ervaring. Zoekt goed de aansluiting bij het kind.

Hoe gevonden?

Wij zijn via de peuterspeelzaal doorverwezen naar praatjuf.

Inleven, rust, inspelen,

Wij zijn erg tevreden. Lieve,duidelijke en gemotiveerde logopedist.Onze zoontje ga met plezier erna toe. Goed contact en goed bereikbaar.

Hoe gevonden?

Wij zijn heel erg tevreden.

Eigenschappen logopedist?

Duidelijk, lief,open en gemotiveerd.

L. Bruins

Zeer tevreden over Leoni, mijn dochter gaat met veel plezier naar haar toe.
Resultaat is zeer goed. Leoni is bekwaam, vriendelijk en kan goed de aandacht van kinderen vasthouden.

Hoe gevonden?

Mijn dochter is op school gescreend door praatjuf, daarna op internet verschillende praktijken gezocht en vergeleken

Eigenschappen logopedist?

Omgang met kinderen, kennis, vertrouwd en vriendelijk

Henk Sluiter

Sinds anderhalf jaar bij Praatjuf. Ik heb ontzettend geleerd en ga ik nog steeds vooruit!

Via de huisarts en Klimmendaal

Eigenschappen logopedist?

Inleven in de problematiek en het vertrouwen

Leoni Verweij

Hoe gevonden?

Op internet gezocht welke logopediste er in de buurt zit

Eigenschappen logopedist?

Vertrouwen, goed contact maken en op een positieve manier spelenderwijs dingen leren