Deskundigheid
Bereikbaarheid
Vertrouwen
Duidelijkheid

Chris Oliemuller

Met inmiddels tweede zoontje bij juf Kim in Bemmel. Ben erg tevreden. Kim doet het goed en leuk met de kinderen en neemt mij mee in wat ze ziet, doet en weet en hoe ik daar zelf als moeder mee... Met inmiddels tweede zoontje bij juf Kim in Bemmel. Ben erg tevreden. Kim doet het goed en leuk met de kinderen en neemt mij mee in wat ze ziet, doet en weet en hoe ik daar zelf als moeder mee verder kan. Sfeer is ontspannen, kinderen gaan met plezier en er is resultaat.

Via de juf van groep 3, Borgwal

Eigenschappen logopedist?

Vriendelijke en positieve omgang met kinderen, ouders meenemen in behandeling en voorzien van duidelijke informatie.vertrouwen uitstralen, open houding

K.

Goede ervaring, want veel geleerd en onze dochter ging er met plezier naartoe!

via google

Eigenschappen logopedist?

voldoende kennis en erg toegankelijk

Heel goed geholpen! Onze puberzoon had al een jaar last van zijn stem en dankzij Marieke van Praatjuf heeft hij na een paar maanden oefeningen doen nu een mooie lage en ontspannen stem.
Er is...
Er is goed ingeschat wat het probleem was en er werd van tevoren duidelijk aangegeven wat er zou gaan gebeuren en hoe lang het traject zou duren.
Onze 14-jarige zoon vond het ook plezierig om naartoe te gaan.

Hoe gevonden?

Via de huisarts en daarna even op de website gekeken.

Eigenschappen logopedist?

Voldoende kennis en inlevend.

C beekmans

We hebben goede ervaringen met de Praatjuf. Onze zoon is bijna twee jaar naar logopedie gegaan.

Via de huisarts

Eigenschappen logopedist?

Voldoende kennis, voldoende doortastend want er wordt niet altijd goed meegewerkt.

Pleuni van Praatjuf! Super ze kijkt eerst wat mijn kind wel kan en dan kijkt ze wat minder goed gaat en daar begint de begeleiding. Dit hadden wij nodig. Zeer tevreden! Top keuze!

Dichtbij!

Rust vertrouwen!

Patricia

Bij praatjuf Nienke voelt mijn dochter zich prima op haar gemak. Mijn dochtert heeft snel geleerd van Nienke.

gezocht op Logopedie Didam

Vertrouwen/aandacht

Lieve praatjuf, die op een ontspannen en leuke wijze de lessen met de kinderen doet. Spelenderwijs leren zij zo de letters en klanken.

Via internet

Eigenschappen logopedist?

Vertrouwd, goed in op gemak stellen van het kind. En op een voor kinderen leuke manier deskundig zijn.

Mijn praatjuf heeft mij na mijn kaakoperatie opnieuw geleerd duidelijk te spreken. Daarnaast heeft ze me het zelfvertrouwen gegeven dit in de praktijk te oefenen.

gevonden via zorgverzekeraar

Inleven & Vertrouwd

Praatjuf Iris heeft ons zoontje goed geholpen. Hij is echt vooruit gegaan.

Hoe gevonden?

Via de school zijn wij bij de praatjuf terecht gekomen.

Eigenschappen logopedist?

Rustig, kennis waar ze mee bezig is, luisterend oor.

Een goede band met het kind wordt opgebouwd. Plezier blijft daardoor behouden.
De behandeling heeft een prettige tijd geduurd.

via internet

Vriendelijk, makkelijk benaderbaar, deskundig