Deskundigheid
Medewerkers
Bereikbaarheid
Vertrouwen
Duidelijkheid

Mijn zoontje vond het altijd leuk om naartoe te gaan. Praatjuf Kim deed het superleuk hij leerde snel op een speelse manier. Echt een top ervaring

Via peuterspeelzaal het olifantenbos

Eigenschappen logopedist?

Vriendelijk en heel veel kennis

Hele goede ervaring(en) met de praatjuf, in dit geval Nienke. Kindgericht, duidelijk echt heel fijn. Mijn zoon is goed geholpen en vond het ook leuk.

Via school aan bevolen

Eigenschappen logopedist?

Kindgericht: kind moet zich op zijn gemak voelen en het leuk vinden. Dat is de basis

Denise

Zeer goed bevallen! Zoontje is in een half jaar geweldig vooruitgegaan

Via internet

Vriendelijk en vertrouwd

Mijn dochter heeft maar een half jaar logopedie nodig gehad, dit was zeker ook door het inlevingsvermogen van de Praatjuf! We waren dan ook helemaal blij met haar!

Via de huisarts.

Eigenschappen logopedist?

Ik vond het heel fijn dat de praatjuf vriendelijk maar duidelijk was en zich goed wist in te leven in het kind. Mijn dochter heeft weer helemaal haar zelfvertrouwen terug gekregen.

Onze dochter is bij (en door) de Praatjuf met sprongen vooruit gegaan. Ze elke keer met veel plezier er naar toe gegaan. Er is haar veel materiaal aangeboden waardoor het ook leuk en interessant... Onze dochter is bij (en door) de Praatjuf met sprongen vooruit gegaan. Ze elke keer met veel plezier er naar toe gegaan. Er is haar veel materiaal aangeboden waardoor het ook leuk en interessant bleef. Wij zijn heel blij dat wij voor de Praatjuf hebben gekozen.

Hoe gevonden?

Het audiologisch centrum (Radboud Nijmegen) heeft de Praatjuf aanbevolen. Nadat we contact telefonisch contact op hadden genomen was er snel een plekje op een voor ons gunstig tijdstip.

Eigenschappen logopedist?

Vriendelijk, duidelijk en vertrouwd vind ik voor het kind belangrijke eigenschappen. Natuurlijk is kennis en inleven in de situatie ook belangrijk.

Lieve juf, mijn zoon gaat er altijd met veel plezier naar toe. Juf weet goed waar ze t over heeft en heeft veel kennis. Ik beveel de praatjuf zeker aan iedereen aan.

Via school

Eigenschappen logopedist?

Lief voor kinderen, kennis, vertrouwen

Zeer flexibel en lief voor de kinderen.

Professioneel, erg lief met mijn dochter van drie. Leuke meid is Karien!

Google

Vriendelijkheid, vertrouwen, kundig

Dorie

Goede sfeer, leuke leerzame lessen. Inlevend en vriendelijk. Mijn kind ging iedere x met plezier.

Hoe gevonden?

Via internet. Keuze uit 2, keuze werd bepaald door beschikbaarheid. Achteraf goede keuze.

Eigenschappen logopedist?

Voldoende kennis, inlevend, vriendelijk.

Onze dochter heeft ruim een jaar logopedie gehad. Ze ging er altijd met goede zin naar toe. De opdrachten en het huiswerk waren afwisselend en werden vaak in een spelvorm gebracht. Zo bleef het... Onze dochter heeft ruim een jaar logopedie gehad. Ze ging er altijd met goede zin naar toe. De opdrachten en het huiswerk waren afwisselend en werden vaak in een spelvorm gebracht. Zo bleef het oefenen ook leuk.

Hoe gevonden?

Via een vriendin die goede ervaringen had.

Eigenschappen logopedist?

Onze logopedist Karien praatte mij na iedere behandeling goed bij over wat ze had gedaan en hoe het was gegaan. Ze ging op een leuke manier met onze dochter om, vanuit het positieve. Het plannen... Onze logopedist Karien praatte mij na iedere behandeling goed bij over wat ze had gedaan en hoe het was gegaan. Ze ging op een leuke manier met onze dochter om, vanuit het positieve. Het plannen van afspraken, het afstemmen van het behandelprogramma ging allemaal in goed overleg. Wij hebben zeer goede ervaringen!