Info over orderverloop
8.2/10

Zeer goede kwaliteit !

W.Woort

Mijn bestelling een lakstempel met fam wapen erop was men een beetje vergeten te maken. Ok men geeft aan handwerk maar ik ga mailen als ik niets vernomen heb van royal posthumus wat denkt u 4... Mijn bestelling een lakstempel met fam wapen erop was men een beetje vergeten te maken. Ok men geeft aan handwerk maar ik ga mailen als ik niets vernomen heb van royal posthumus wat denkt u 4 dagen later na je mail krijg je het bericht dat men je bestelling van 315 eur een beetje vergeten is. Jammer van de service. Mijn andere bestelling zal ik hier voorlopig niet maken. Wacht tot het wat rustiger is en men niets vergeet.

Handgemaakt

Communicatie erg slecht.

Vlotte levering van perfect afgewerkt product!

Goede kwaliteit van het product

Een virtuele proefdruk van een zelf-ingestuurd ontwerp zou handig zijn

Uitstekend product en even uitstekende dienstverlening

Odette!

Op de website duidelijk vermelden aan welke voorwaarden de geüploade tekening moet voldoen om tot stempel te kunnen worden omgezet. Verder alles perfect!

Couwels Luc

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Snelle afhandeling

Geen commentaar

SNELLE LEVERING EN GOEDE OPVOLGING.STEEDS CORRECTE ANTWOORDEN OP JE VRAGEN PER MAIL KRIJGEN.

TOP

GEEN

Bestellen verliep heel vlot, geen ingewikkelde stappen, snelle service

snelle levering, prima kwaliteit

Zeer goed

doen wat ze beloven

Lobkey Monster

Bestelling van stempels

duidelijk aanbod, duidelijke prijzen, goede kwaliteit

één van de stempel heeft een kleinere oppervlakte dan de stempel waardoor de stempel vaak "omvalt" tijdens het stempelen en dus niet mooi stempelt. Als ik mag zou ik dus willen adviseren om het... één van de stempel heeft een kleinere oppervlakte dan de stempel waardoor de stempel vaak "omvalt" tijdens het stempelen en dus niet mooi stempelt. Als ik mag zou ik dus willen adviseren om het stempelkussen/de stempel zelf niet af te snijden op basis van de grootte van de stempelafbeelding, maar op basis van de houten stempel(drager) zelf :-)

Mark

Super, goede prijs/kwaliteit.
Antwoorden snel op vragen.
En vlotte levering!

Prijs/kwaliteit en antwoorden snel op bijkomende vragen.