Info over orderverloop

El Gusto Loco

Zeer goed

Communicatie

Nee

Goede service en prachtig eindresultaat

Stempels besteld voor op de dop van ginfles met ons logo. Zeer mooie stempels en geeft het logo perfect weer.

Snelle service.

Viv Hermans

De bestelling werd snel geleverd. Toen bleek dat de blinddrukstempel verkeerd gemonteerd was heeft men dit onmiddellijk recht gezet en een nieuw exemplaar geleverd.

Wij hebben het bedrijf geselecteerd op basis van de ruime keuze die ze aanboden op de site en de duidelijke uitleg over de producten

Geen opmerkingen

Kuang

Super bedrijf die heel precieze stempels maakt. Zeer snelle levering.

Stempels zijn heel precies afgewerkt en bij problemen is er feedback voor eventuele veranderingen.

Hoewel website beweerde dat alles in voorraad was en op 1 dag kon geleverd worden, bleek dat niet waar.
Wij kregen hierover ook geen uitleg, tot we zelf informeerden naar ons pakket.

Laurens A1

1x foutieve stempelplaat
1x laattijdige levering

Snelle levertijden, scherpe prijzen

Communicatie kan beter. 1x geen bestelling ontvangen aangezien vorige bestelling nog niet betaald was. 1x werd de bestelling gewoon vergeten en 1x werd het aangeleverd ontwerp geschaald zodat de... Communicatie kan beter. 1x geen bestelling ontvangen aangezien vorige bestelling nog niet betaald was. 1x werd de bestelling gewoon vergeten en 1x werd het aangeleverd ontwerp geschaald zodat de marges anders waren dan doorgegeven.

Polidore Furniture

Prima en flexibele service, snelle respons bij een specifieke vraag. Top!

Ik had de vraag gesteld om een dag eerder te leveren. Hierop kwam onmiddellijk een antwoord. Uiteindelijk is het product zelfs 2 dagen eerder geleverd!

Ellen

Onze bestelling was er zeer snel en voldeed aan alle verwachtingen.

De levering was er zeer snel. We werden zeer goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

danny

Steeds wèèr uiterst tevreden van mijn bestelling

alles verzorgd in prima staat en mooi veilig verpakt afgeleverd

mss iets wat snèller leveren