Info over orderverloop
8.2/10

RCC

Heel vriendelijk behulpzaam in de drie landstalen

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

De formaten kloppen niet altijd tijdens het bestelproces. stempel van 74 x 88 wordt plots 75 x 89 (weet het formaat niet meer juist vanbuiten) dit schept verwarring. Het inloggen is een drama. De... De formaten kloppen niet altijd tijdens het bestelproces. stempel van 74 x 88 wordt plots 75 x 89 (weet het formaat niet meer juist vanbuiten) dit schept verwarring. Het inloggen is een drama. De captcha met beelden werkt enorm op de zenuwen: er moet soms meer dan 10 keer geklikt worden op de afbeeldingenvoor er toegang wordt verleend. 1 keer is genoeg (met een code bv.) .

Marc Bosma

Heb een lakstempel met familiewapen laten maken. Ik heb het product nog niet ontvangen maar de service en hulp van Daphne was geweldig... via de chatfunctie veel met elkaar gesproken om het ontwerp... Heb een lakstempel met familiewapen laten maken. Ik heb het product nog niet ontvangen maar de service en hulp van Daphne was geweldig... via de chatfunctie veel met elkaar gesproken om het ontwerp precies zo te krijgen.
Deze service is meer dan verwacht en absoluut het melden waard.

Nu maar hopen dat het eindresultaat de service evenaard.

Service en hulpvaardigheid

snelle reactie op vragen en goede afhandeling van een probleem

de levertijden op de website (Als Belg kom ik ook op een .nl site en neem ik de info daar voor waar aan, ook voor België)

Correcte levertermijn en afhandeling van het bestelde product

Danny De Wannemacker

Een goede site

snelle levering

de site misschien iets gemakkelijker maken

Goede service & kwaliteit.

Eenzelfde contactpersoon aan de lijn gekregen die moeite deed om de levering te bespoedigen en om me op de hoogte te houden.

Voerman

Vorig jaar november besteld. Voldoet uitstekend.
Kan ik ook losse stempels bestellen bij preegtang?

Geen idee

Geen idee

STEFAN VLAYEN

Snel geleverd, ik heb in overeenkomst de slagstempels terug gestuurd omwille van een te grote maat (4mm blijkt 5,5mm te zijn), het zal wel in orde komen maar wacht nu toch al 5 werkdagen voor dat er... Snel geleverd, ik heb in overeenkomst de slagstempels terug gestuurd omwille van een te grote maat (4mm blijkt 5,5mm te zijn), het zal wel in orde komen maar wacht nu toch al 5 werkdagen voor dat er een oplossing komt (ik had ze wel dringend nodig).

snelle en goede service naar verzending toe.

Goede, vriendelijke service, snelle levertermijn en concurrentiële prijzen

+ Vriendelijke contactpersonen
+ duidelijke website
+ heel concurrentiële prijzen.
+ duidelijke communicatie en snelle reactie op mails.

- vectoriële bestandsformaten worden niet weergegeven in preview, maar is wel de beste manier om te bestellen. Het zou handig zijn om wel zelf eerst een preview te kunnen zien. De servicedesk... - vectoriële bestandsformaten worden niet weergegeven in preview, maar is wel de beste manier om te bestellen. Het zou handig zijn om wel zelf eerst een preview te kunnen zien. De servicedesk garandeerde mij wel dat zij dat zelf ook even nakijken. Mijn houten handstempel was echter perfect gemaakt.