Enrico de Nooij

Zeer positief! Via de website contact gezocht, daarna duidelijke communicatie met Sven en goed advies gekregen. Kenneth en Robert zijn zeer vakkundig en harde werkers. Wij zijn heel erg tevreden met... Zeer positief! Via de website contact gezocht, daarna duidelijke communicatie met Sven en goed advies gekregen. Kenneth en Robert zijn zeer vakkundig en harde werkers. Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat; pefect gladde muren, strak en wit.

Roland Katier

Perfect, klantvriendelijk en snel

Matthijs

Voor de tweede keer bij mij thuis hebben ze top werk geleverd. Alles is perfect verlopen, niks op aan te merken. Zeer duidelijk in communicatie, goede offerte, alles is overzichtelijk. Gewoon perfect!

Rick

Uitstekend werk geleverd door de mannen en communicatie ging erg soepel, top!

George

Very direct, yet pleasant, way of communicating. Nothing to criticize about the plasterers and their work.

Jack Rusman

Strak werk geleverd en goede communicatie!

Lof

Wij hebben onze nieuwbouw wanden laten dunpleisteren door Pleisterbaas.nl en wat een verschil! Alles super strak geworden en netjes opgeruimd. Konden de dag erna zelf meteen alles rollen met latex.... Wij hebben onze nieuwbouw wanden laten dunpleisteren door Pleisterbaas.nl en wat een verschil! Alles super strak geworden en netjes opgeruimd. Konden de dag erna zelf meteen alles rollen met latex. Aanrader!

Marco

Top! Stukadoor ging netjes en snel te werk. Zeer blij met het resultaat.

Mylène

Zeer prettige ervaring. Altijd snel reactie en nette stukadoors over de vloer. En het werk ziet er top uit, niet geheel onbelangrijk uiteraard ;-)