Mauricio

Ontzettend fijn en communicatief bedrijf, wat een adembenemend resultaat zal achterlaten!

Aangiftepunt

Kundige en vriendelijke vakmannen

Sudum B.V.

Goed werk en komen afspraken na. Kortom aanrader!

Marjolein

Fijne communicatie vooraf, tijdens en na het werk. Super strak eindresultaat!

Jan Rietveld

Stukadoors staan bekend om de troep die ze maken! Nou dit bedrijf NIET! Ze leveren prima werk en daarnaast werken ze ook heel netjes. Alle vloeren worden keurig afgedekt. Zelfs de entree en lift van... Stukadoors staan bekend om de troep die ze maken! Nou dit bedrijf NIET! Ze leveren prima werk en daarnaast werken ze ook heel netjes. Alle vloeren worden keurig afgedekt. Zelfs de entree en lift van ons gebouw werden voorzien van stukloper.

Cooman

Wij zijn ontzettend blij met Pleisterbaas. We hebben het bedrijf ingehuurd om schilderwerk van een ander schildersbedrijf te herstellen. Ze zijn daarbij tegen de nodige uitdagingen aangelopen. Maar... Wij zijn ontzettend blij met Pleisterbaas. We hebben het bedrijf ingehuurd om schilderwerk van een ander schildersbedrijf te herstellen. Ze zijn daarbij tegen de nodige uitdagingen aangelopen. Maar Stephan is net zolang doorgegaan totdat het gewenste resultaat was bereikt. De meeste andere bedrijven zouden zijn gestopt. Deze heren gaan door totdat de klant tevreden is. Bij de eerst volgende klus zijn zij degene die ik bel. Nogmaals bedankt Stephan voor je geduld, je bent een topper!

Keukenstudio Heiloo

Wij hebben Pleisterbaas gevraagd om onze keukenshowroom te voorzien van meer dan 200m2 renovlies behang inclusief sauswerk. Offerte opvragen ging soepel, snelle terugkoppeling en over de uitvoering... Wij hebben Pleisterbaas gevraagd om onze keukenshowroom te voorzien van meer dan 200m2 renovlies behang inclusief sauswerk. Offerte opvragen ging soepel, snelle terugkoppeling en over de uitvoering zijn we zeer tevreden. Het resultaat is wederom keurig, alles is zeer strak en er is geen naad te zien. Ook was de communicatie met de jongens die het werk uitvoerden prima. Een aanrader als je een partij zoekt die z’n afspraken nakomt voor een goede prijs kwaliteit-verhouding.

Hans Jongejeugd

De stukadoors waren allemaal super aardig en werkten netjes. Het werk zag er echt geweldig uit, een prachtige start van ons nieuwe huis.

Charlotte

Super! Fijn contact en snelle service!

Sally

Geweldig werk opgeleverd door de heren van pleisterbaas! Alle muren van mijn woning zijn netjes voorzien van dunpleister. Na afloop ook alles netjes opgeruimd en wordt zeer snel geschakeld bij... Geweldig werk opgeleverd door de heren van pleisterbaas! Alle muren van mijn woning zijn netjes voorzien van dunpleister. Na afloop ook alles netjes opgeruimd en wordt zeer snel geschakeld bij problemen en/of vragen.