Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

Aumazorg

De samenwerking met Please is in 2004 begonnen en tot op heden zijn wij zeer goed te spreken over de dienstverlening van Please. Er wordt goed meegedacht en bij vragen wordt er nel gereageerd....

Josienne Hijzelaar werkzaam bij Smits + Prick Accountants & Belastingadviseurs

Enthousiaste mensen en goede afwikkeling van vragen.

Vrachttaxi

Ons bedrijf heeft al jaren goede ervaring met Please Payroll. Altijd deskundig en uitermate behulpzaam. Ze geven altijd snel en helder antwoord, hebben een vriendelijke en persoonlijke benadering,...

Rik Eymael van 2-S

Doen niet wat ze zeggen, alles moet meerdere keren gevraagd worden en het online urensysteem is flut.
Als ze verbetering beloven wordt slecht een gedeelte opgelost, de rest wordt vergeten.

Phoenix 3D Metaal B.V.

Ik ben zelf nog maar 3 maanden werkzaam bij dit bedrijf, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn goed. Snel reactie en duidelijke antwoorden.

Weco-Staal

Loopt prima, zoals je mag verwachten

QM3

Prettige medewerkers. Communicatie kan op sommige vlakken beter. Ook de opvolging op vragen per mail kan verbeterd worden.

Harriët Clement

Na enkele telefoontjes en info is het veel duidelijker en gemakkelijker geworden

Martin Jeuken HO-Jeuken

Een TOP bedrijf wat ondanks hun groei persoonlijke aandacht belangrijk blijft vinden. Ga zo door.

Safe House Security

In de het integreren van DNA360 in Please krijg je te maken met verschillende contactpersonen.
op zich niet erg omdat het goed wordt gecommuniceerd. Een heel groot pluspunt van Please is dat...